Nejdelší embéčko na světě: Jak si vyrobil limuzínu ze staré škodovky
12
/
48
Prohlédnout znovu
Nejdelší embéčko na světě: Jak si vyrobil limuzínu ze staré škodovky
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
I přes prodloužený rozvor a vylepšenou techniku odpovídají jízdní vlastnosti auta pořád původnímu embéčku, a to včetně kvílejícího ventilátoru zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pohodlí limuzíny už otestovalo nejen redaktorské pozadí, ale také se v ní točil televizní rozhovor s Leošem Marešem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Limuzína nejčastěji jezdí po okolí Ústí nad Labem, mezi konkurenci do Prahy se Jaroslav podle svých slov raději příliš nehrne
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sedmimetrové auto vyžaduje i pořádnou garáž, kterou zdobí dobové plakáty
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Stlačený vzduch pohání podtlakový klakson
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Boční skla jsou vyráběná na míru, musejí mít homologaci pro silniční provoz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Majitel dlouhého auta si nechal vyrobit i vtipně dlouhou vizitkou, která je proti běžnému formátu dvojnásobná
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na výrobu plechových dílů si majitel vyrobil přípravky, nejtěžší prý byla okenní lišta a zakulacené boky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ve zkušebně muselo embéčko mimo jiné prokázat i to, jak brzdí
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Před deseti lety nás Jaroslav Valenta svezl už ve své první bílé limuzíně Škoda 105, kterou pořád občas jezdí
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany