Přístroje jsou přehledné.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Přístrojová deska ceedu sází na robustnost, v oblasti středového tunelu možná až moc. Zbytečně zužuje místo pro kolena, stejně jako vystupující madlo dveří.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém s poctivými tlačítky hlavních funkcí k nezaplacení.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Páka chodí po delších drahách a při každém přechodu neutrálu lacině zacvaká. Pomůže něžný plynulý přístup.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Tříválec kie na volnoběh dost vibruje, hlásí se typickým zvukem a rozjezd s ním není tak vyžehlený jako u konkurence.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka