Nejlevnější kompakty: Vybrali jsme sedmičku s cenou do 400.000 Kč!
69
/
93
Prohlédnout znovu
Nejlevnější kompakty: Vybrali jsme sedmičku s cenou do 400.000 Kč!
Ilustrační foto
|
auto.cz
Registrace v ČR 2021
|
Svět motorů
Hyundai i30
|
Hyundai
Hyundai i30
|
Hyundai
Hyundai i30
|
Hyundai
Hyundai i30
|
Hyundai
Hyundai i30
|
Hyundai
Hyundai i30
|
Hyundai
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Přístroje jsou přehledné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přístrojová deska ceedu sází na robustnost, v oblasti středového tunelu možná až moc. Zbytečně zužuje místo pro kolena, stejně jako vystupující madlo dveří.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém s poctivými tlačítky hlavních funkcí k nezaplacení.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Páka chodí po delších drahách a při každém přechodu neutrálu lacině zacvaká. Pomůže něžný plynulý přístup.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tříválec kie na volnoběh dost vibruje, hlásí se typickým zvukem a rozjezd s ním není tak vyžehlený jako u konkurence.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším