Nejlevnější kompakty: Vybrali jsme sedmičku s cenou do 400.000 Kč!
93
/
93
Prohlédnout znovu
Nejlevnější kompakty: Vybrali jsme sedmičku s cenou do 400.000 Kč!
Ilustrační foto
|
auto.cz
Registrace v ČR 2021
|
Svět motorů
Hyundai i30
|
Hyundai
Hyundai i30
|
Hyundai
Hyundai i30
|
Hyundai
Hyundai i30
|
Hyundai
Hyundai i30
|
Hyundai
Hyundai i30
|
Hyundai
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Přístroje jsou přehledné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přístrojová deska ceedu sází na robustnost, v oblasti středového tunelu možná až moc. Zbytečně zužuje místo pro kolena, stejně jako vystupující madlo dveří.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém s poctivými tlačítky hlavních funkcí k nezaplacení.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Páka chodí po delších drahách a při každém přechodu neutrálu lacině zacvaká. Pomůže něžný plynulý přístup.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tříválec kie na volnoběh dost vibruje, hlásí se typickým zvukem a rozjezd s ním není tak vyžehlený jako u konkurence.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8
|
auto.cz/Petr Homolka
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Budoucnost elektro hypersportů je nahnutá. Miliardáři nemají zájem
Nový Volkswagen California osobně: Víc prostoru a prvotřídní čalounění
Pirelli začíná vyrábět nové pneumatiky pro Ferrari Enzo
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa