Jednoduchý a skvěle čitelný přístrojový štít obsahuje i v základních verzích otáčkoměr, palubní počítač však standardem nebyl|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Fiat Punto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Fiat Punto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Fiat Punto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Fiat Punto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Přední sedačky mají úsporné rozměry a na dlouhé cesty známe ideálnější vytvarování, do města se však skvěle hodí|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Vzhledem k rozvoru 2460 mm, dokonale využitelnému vnitřnímu prostoru a skromné velikosti sedaček nepřekvapí dostatek místa vzadu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Druhá generace Fiatu Punto s označením 188 přinesla nové logo s modrým podkladem. Nahrazeno bylo už po sedmi letech červeným. Na snímku poslední provedení modelu s modifi kovanou maskou.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Fiat Punto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Fiat Punto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Fiat Punto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Fiat Punto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Zavazadlový prostor pětidveřové verze se chlubí vzorným přístupem a hlubokým dnem, pod něž se vejde i náhradní kolo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
S legendárně spolehlivým motorem 1.2 8V z rodiny FIRE se Italové dodnes nedokážou rozloučit. Není divu, že ho stále drží ve výrobě, momentálně pouze ve verzi spalující LPG.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Fiat Punto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Uzamykatelné víčko hrdla palivové nádrže jako originální příslušenství stálo 628 korun. U malých fi atů se za ně vždy připlácelo.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Zrcátka trčící z plechu nejsou hezká, ale usnadňují opravy. Navíc je levé záměnné s pravým, stejně jako u pozdějšího loganu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš