Nesmysl jménem stop-start: Věděli jste, že ničí autobaterie?
12
/
13
Prohlédnout znovu
Nesmysl jménem stop-start: Věděli jste, že ničí autobaterie?
Nesmysl jménem stop-start: Věděli jste, že ničí autobaterie?
|
acz
Stop-start
|
acz
Bílý povrch na elektrodách je sulfatace, v této podobě už nevratné poškození. Vzniká dlouhodobě nedostatečným nabitím.
|
acz
Baterie AGB či EFB mají vyšší ceny oprávněně – jsou totiž těžší, v kapacitě 74 Ah klidně o tři kilogramy. To znamená, že obsahují více olova.
|
acz
Baterie AGB či EFB mají vyšší ceny oprávněně – jsou totiž těžší, v kapacitě 74 Ah klidně o tři kilogramy. To znamená, že obsahují více olova.
|
acz
Proč stop-start ničí autobaterie
|
acz
Kladnou mřížku nové baterie je možné ohnout i desetkrát, než praskne. U spotřebované a zkorodované (namáhané přiliš vysokými proudy) baterie ji zlomíte prvním ohybem.
|
acz
Proč stop-start ničí autobaterie
|
acz
Baterie AGM pro rozříznutí. Mezi deskami je skelná vata, aby lépe odolávaly negativním vlivům.
|
acz
Sulfatace od nedostatečného nabíjení způsobuje nejen vysoký samovybíjecí proud, ale ve výsledku i zkroucení a vyzkratování desek – což je hezky vidět na tomto snímku
|
acz
Dříve se stop-start objevoval výhradně ve vozech nekompromisně zaměřených na snížení spotřeby paliva – které si lidé kupovali spíš ze zájmu o nové technologie než z reálného očekávání nízkých provozních nákladů. Na snímku Fiat Regata ES.
|
acz
Vít Vondráček, produktový manažer Battery.cz
|
acz
Záměna baterky EFB za standardní
|
acz
Cadillac couvá, spalovací motory v roce 2030 prodávat nepřestane
Tesla znovu šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip