Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?
1
/
6
Prohlédnout znovu
Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?
Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?
|
acz
Na příkladu Fusa Canter je patrné, že první tři vstupní údaje pro výpočet VECTO zohledňují hlavní části podvozku
|
acz
Volvo Trucks jde v předních nápravách ojedinělou cestou a kromě klasických řešení nabízí nezávislé zavěšení skvěle eliminující vlivy nerovností vozovky
|
acz
Snaha minimalizovat tření v motoru vede výrobce k používání olejů s čím dál nižší viskozitou. Výrobci olejů již zkoušejí viskozitu 0W-12.
|
acz
Účinnost náprav závisí na zvolených ložiscích, v případě hnaných náprav také použití redukce a kvalitě ozubení
|
acz
Volvo FL v rámci snižování spotřeby nafty může pohánět čtyřválcový motor
|
acz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria