Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?

3/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?
    Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?| Zdroj: acz
  • Na příkladu Fusa Canter je patrné, že první tři vstupní údaje pro výpočet VECTO zohledňují hlavní části podvozku
    Na příkladu Fusa Canter je patrné, že první tři vstupní údaje pro výpočet VECTO zohledňují hlavní části podvozku| Zdroj: acz
  • Volvo Trucks jde v předních nápravách ojedinělou cestou a kromě klasických řešení nabízí nezávislé zavěšení skvěle eliminující vlivy nerovností vozovky
    Volvo Trucks jde v předních nápravách ojedinělou cestou a kromě klasických řešení nabízí nezávislé zavěšení skvěle eliminující vlivy nerovností vozovky| Zdroj: acz
  • Snaha minimalizovat tření v motoru vede výrobce k používání olejů s čím dál nižší viskozitou. Výrobci olejů již zkoušejí viskozitu 0W-12.
    Snaha minimalizovat tření v motoru vede výrobce k používání olejů s čím dál nižší viskozitou. Výrobci olejů již zkoušejí viskozitu 0W-12.| Zdroj: acz
  • Účinnost náprav závisí na zvolených ložiscích, v případě hnaných náprav také použití redukce a kvalitě ozubení
    Účinnost náprav závisí na zvolených ložiscích, v případě hnaných náprav také použití redukce a kvalitě ozubení| Zdroj: acz
  • Volvo FL v rámci snižování spotřeby nafty může pohánět čtyřválcový motor
    Volvo FL v rámci snižování spotřeby nafty může pohánět čtyřválcový motor| Zdroj: acz
Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?
Na příkladu Fusa Canter je patrné, že první tři vstupní údaje pro výpočet VECTO zohledňují hlavní části podvozku
Volvo Trucks jde v předních nápravách ojedinělou cestou a kromě klasických řešení nabízí nezávislé zavěšení skvěle eliminující vlivy nerovností vozovky
Snaha minimalizovat tření v motoru vede výrobce k používání olejů s čím dál nižší viskozitou. Výrobci olejů již zkoušejí viskozitu 0W-12.
Účinnost náprav závisí na zvolených ložiscích, v případě hnaných náprav také použití redukce a kvalitě ozubení
Volvo FL v rámci snižování spotřeby nafty může pohánět čtyřválcový motor