Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?
3
/
6
Prohlédnout znovu
Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?
Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?
|
acz
Na příkladu Fusa Canter je patrné, že první tři vstupní údaje pro výpočet VECTO zohledňují hlavní části podvozku
|
acz
Volvo Trucks jde v předních nápravách ojedinělou cestou a kromě klasických řešení nabízí nezávislé zavěšení skvěle eliminující vlivy nerovností vozovky
|
acz
Snaha minimalizovat tření v motoru vede výrobce k používání olejů s čím dál nižší viskozitou. Výrobci olejů již zkoušejí viskozitu 0W-12.
|
acz
Účinnost náprav závisí na zvolených ložiscích, v případě hnaných náprav také použití redukce a kvalitě ozubení
|
acz
Volvo FL v rámci snižování spotřeby nafty může pohánět čtyřválcový motor
|
acz
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition