Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?
5
/
6
Prohlédnout znovu
Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?
Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?
|
acz
Na příkladu Fusa Canter je patrné, že první tři vstupní údaje pro výpočet VECTO zohledňují hlavní části podvozku
|
acz
Volvo Trucks jde v předních nápravách ojedinělou cestou a kromě klasických řešení nabízí nezávislé zavěšení skvěle eliminující vlivy nerovností vozovky
|
acz
Snaha minimalizovat tření v motoru vede výrobce k používání olejů s čím dál nižší viskozitou. Výrobci olejů již zkoušejí viskozitu 0W-12.
|
acz
Účinnost náprav závisí na zvolených ložiscích, v případě hnaných náprav také použití redukce a kvalitě ozubení
|
acz
Volvo FL v rámci snižování spotřeby nafty může pohánět čtyřválcový motor
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků