Jezdili jsme speciální octavií s pěti koly: K čemu slouží kolečko navíc?

1/31
Přehled fotografií
Zavřít
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Praporčík Marek Lamač vyráží s Romčou na provozní měření i několikrát za den
    Praporčík Marek Lamač vyráží s Romčou na provozní měření i několikrát za den| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Pro všechna auta pohybující se po ploše je předepsána jasně viditelná barva karoserie, nebo alespoň doplňky
    Pro všechna auta pohybující se po ploše je předepsána jasně viditelná barva karoserie, nebo alespoň doplňky| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dvoukilometrová hlavní dráha je rozdělena do tří úseků, které musí měřicí vůz projet oběma směry po obou stranách
    Dvoukilometrová hlavní dráha je rozdělena do tří úseků, které musí měřicí vůz projet oběma směry po obou stranách| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Rameno s měřicím kolem je uchyceno k zadní tuhé nápravě
    Rameno s měřicím kolem je uchyceno k zadní tuhé nápravě| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Při jízdě mimo letiště musí být měřicí páté kolo zdvihnuto nad úroveň terénu
    Při jízdě mimo letiště musí být měřicí páté kolo zdvihnuto nad úroveň terénu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • V transportním režimu je světlá výška auta jen 80 mm
    V transportním režimu je světlá výška auta jen 80 mm| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ke kalibraci měření slouží speciální saně s digitálním měřidlem tahu
    Ke kalibraci měření slouží speciální saně s digitálním měřidlem tahu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dřív se používaly k měření vozíky s tuhou nápravou tažené po ploše za auty
    Dřív se používaly k měření vozíky s tuhou nápravou tažené po ploše za auty| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
    Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Praporčík Marek Lamač vyráží s Romčou na provozní měření i několikrát za den
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Pro všechna auta pohybující se po ploše je předepsána jasně viditelná barva karoserie, nebo alespoň doplňky
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Dvoukilometrová hlavní dráha je rozdělena do tří úseků, které musí měřicí vůz projet oběma směry po obou stranách
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Rameno s měřicím kolem je uchyceno k zadní tuhé nápravě
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Při jízdě mimo letiště musí být měřicí páté kolo zdvihnuto nad úroveň terénu
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
V transportním režimu je světlá výška auta jen 80 mm
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Ke kalibraci měření slouží speciální saně s digitálním měřidlem tahu
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Dřív se používaly k měření vozíky s tuhou nápravou tažené po ploše za auty
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)