Květnový Auto Tip Klassik připomene vrcholnou Felicii L&K a poradí co s veterány na začátku sezóny

1/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Auto Tip
  • Ford Anglia (1959)
    Ford Anglia (1959)| Zdroj: Ford
  • Ford Anglia (1959)
    Ford Anglia (1959)| Zdroj: Ford
  • Mercedes-Benz EQS
    Mercedes-Benz EQS| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Logo Mercedes-Benz
    Logo Mercedes-Benz| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: auto.cz
  • Fiat 1500 S Cabriolet by Pininfarina (1962)
    Fiat 1500 S Cabriolet by Pininfarina (1962)| Zdroj: RM Sotheby's
  • BMW
    BMW| Zdroj: acz
  • Kupé Ferrari 365 GTC se podobalo svému předchůdci 330 GTC, jen tři větrací otvory na bocích za předními koly byly nahrazeny otvory na kapotě před předním oknem.
    Kupé Ferrari 365 GTC se podobalo svému předchůdci 330 GTC, jen tři větrací otvory na bocích za předními koly byly nahrazeny otvory na kapotě před předním oknem.| Zdroj: Ferrari
  • Ferrari 365 GTC mělo rozvor náprav 2400 mm a vnější rozměry 4470 x 1670 x 1300 mm. Nárazníky zůstaly dělené, nezměnila se přední maska ani vodorovná zadní světla.
    Ferrari 365 GTC mělo rozvor náprav 2400 mm a vnější rozměry 4470 x 1670 x 1300 mm. Nárazníky zůstaly dělené, nezměnila se přední maska ani vodorovná zadní světla.| Zdroj: Ferrari
  • Pětidveřové kombi Simca 1100 GLS Break z roku 1973.
    Pětidveřové kombi Simca 1100 GLS Break z roku 1973.| Zdroj: Wikimedia
Ilustrační foto
Ford Anglia (1959)
Ford Anglia (1959)
Mercedes-Benz EQS
Logo Mercedes-Benz
Ilustrační foto
Fiat 1500 S Cabriolet by Pininfarina (1962)
BMW
Kupé Ferrari 365 GTC se podobalo svému předchůdci 330 GTC, jen tři větrací otvory na bocích za předními koly byly nahrazeny otvory na kapotě před předním oknem.
Ferrari 365 GTC mělo rozvor náprav 2400 mm a vnější rozměry 4470 x 1670 x 1300 mm. Nárazníky zůstaly dělené, nezměnila se přední maska ani vodorovná zadní světla.
Pětidveřové kombi Simca 1100 GLS Break z roku 1973.