Ve vzduchu na vlastní kůži: Rozkoš bez rizika

1/61
Zavřít
  • Video placeholder
    Svět motorů a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Na úvod jsem si oblékl padák, který slouží místo opěrky
    Na úvod jsem si oblékl padák, který slouží místo opěrky| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Český akrobatický tým Flying Bulls je držitelem světového rekordu: ve skupině zvládl deset setsakra obtížných osových výkrutů
    Český akrobatický tým Flying Bulls je držitelem světového rekordu: ve skupině zvládl deset setsakra obtížných osových výkrutů| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Pohybovali jsme se ve výšce 600 až 1000 metrů nad zemí. Akrobatické dovádění trvalo „jen” pět minut, přesto jsem si to parádně užil.
    Pohybovali jsme se ve výšce 600 až 1000 metrů nad zemí. Akrobatické dovádění trvalo „jen” pět minut, přesto jsem si to parádně užil.| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Dosedli jsme hladce, bez jakýchkoliv trablů
    Dosedli jsme hladce, bez jakýchkoliv trablů| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Xtreme XA42
    Xtreme XA42| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Kokpit zůstal čistý, oba nás zaplavila nefalšovaná radost
    Kokpit zůstal čistý, oba nás zaplavila nefalšovaná radost| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Akrobatické létání jsem absolvoval se Stanislavem Čejkou, jenž je vedoucím formace Flying Bulls Aerobatics Team
    Akrobatické létání jsem absolvoval se Stanislavem Čejkou, jenž je vedoucím formace Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
    Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team| Zdroj: Lukáš Wagneter, Dan Vojtěch/Red Bull
  • Svět motorů 50/1973: Dálnice a dál nic…
    Svět motorů 50/1973: Dálnice a dál nic…| Zdroj: Svět motorů
  • Svět motorů 50/1973: Dálnice a dál nic…
    Svět motorů 50/1973: Dálnice a dál nic…| Zdroj: Svět motorů
  • Svět motorů 50/1973: Dálnice a dál nic…
    Svět motorů 50/1973: Dálnice a dál nic…| Zdroj: Svět motorů
  • Svět motorů 39/2012: Vzhůru do kolon!
    Svět motorů 39/2012: Vzhůru do kolon!| Zdroj: Svět motorů
  • Svět motorů 39/2012: Vzhůru do kolon!
    Svět motorů 39/2012: Vzhůru do kolon!| Zdroj: Svět motorů
  • Vírník AutoGyro Calidur
    Vírník AutoGyro Calidur| Zdroj: acz
  • Vírník AutoGyro Calidur
    Vírník AutoGyro Calidur| Zdroj: acz
  • Vírník AutoGyro Calidur
    Vírník AutoGyro Calidur| Zdroj: acz
  • Vírník AutoGyro Calidur
    Vírník AutoGyro Calidur| Zdroj: acz
  • Vírník AutoGyro Calidur
    Vírník AutoGyro Calidur| Zdroj: acz
  • Silniční homologaci má zatím jen vírník se sedadly za sebou krytý kabinou, ale existuje i v otevřené formě coby kabriolet nebo luxusní verze se sedačkami vedle sebe
    Silniční homologaci má zatím jen vírník se sedadly za sebou krytý kabinou, ale existuje i v otevřené formě coby kabriolet nebo luxusní verze se sedačkami vedle sebe| Zdroj: acz
  • Vírník AutoGyro Calidur
    Vírník AutoGyro Calidur| Zdroj: acz
  • Vírník AutoGyro Calidur
    Vírník AutoGyro Calidur| Zdroj: acz
  • Vírník AutoGyro Calidur
    Vírník AutoGyro Calidur| Zdroj: acz
  • Vírník AutoGyro Calidur
    Vírník AutoGyro Calidur| Zdroj: acz
  • Vírník AutoGyro Calidur
    Vírník AutoGyro Calidur| Zdroj: acz
  • Vírník AutoGyro Calidur
    Vírník AutoGyro Calidur| Zdroj: acz
  • Vírník AutoGyro Calidur
    Vírník AutoGyro Calidur| Zdroj: acz
  • Vírník AutoGyro Calidur
    Vírník AutoGyro Calidur| Zdroj: acz
  • Vírník AutoGyro Calidur
    Vírník AutoGyro Calidur| Zdroj: acz
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Svět motorů a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Na úvod jsem si oblékl padák, který slouží místo opěrky
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Český akrobatický tým Flying Bulls je držitelem světového rekordu: ve skupině zvládl deset setsakra obtížných osových výkrutů
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Pohybovali jsme se ve výšce 600 až 1000 metrů nad zemí. Akrobatické dovádění trvalo „jen” pět minut, přesto jsem si to parádně užil.
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Dosedli jsme hladce, bez jakýchkoliv trablů
Xtreme XA42
Kokpit zůstal čistý, oba nás zaplavila nefalšovaná radost
Akrobatické létání jsem absolvoval se Stanislavem Čejkou, jenž je vedoucím formace Flying Bulls Aerobatics Team
Tomáš Hadač a Flying Bulls Aerobatics Team
Svět motorů 50/1973: Dálnice a dál nic…
Svět motorů 50/1973: Dálnice a dál nic…
Svět motorů 50/1973: Dálnice a dál nic…
Svět motorů 39/2012: Vzhůru do kolon!
Svět motorů 39/2012: Vzhůru do kolon!
Vírník AutoGyro Calidur
Vírník AutoGyro Calidur
Vírník AutoGyro Calidur
Vírník AutoGyro Calidur
Vírník AutoGyro Calidur
Silniční homologaci má zatím jen vírník se sedadly za sebou krytý kabinou, ale existuje i v otevřené formě coby kabriolet nebo luxusní verze se sedačkami vedle sebe
Vírník AutoGyro Calidur
Vírník AutoGyro Calidur
Vírník AutoGyro Calidur
Vírník AutoGyro Calidur
Vírník AutoGyro Calidur
Vírník AutoGyro Calidur
Vírník AutoGyro Calidur
Vírník AutoGyro Calidur
Vírník AutoGyro Calidur
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT