Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Interiér má ryze moderní pojetí, na čínské poměry je decentní a nepřeplácaný a potěší i slušným zpracováním. Displeje mají jednoduchou a přehlednou grafi ku, pracují rychle a ten prostřední dobře reaguje na dotyk. Zásadní problém tak není ani používání klimatizace, která je také pouze na displeji.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volič převodovky je pod volantem, možnost manuálního výběru stupňů auto nemá.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
V prostornosti auto ztrácí nejvíce, zejména příliš nízká střecha vepředu je zásadní problém. Opěradlo by se dalo sklopit více dozadu, čímž ale utrpí bezpečnost řízení. Doporučit tedy auto můžeme jen osobám menším než 185 cm.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
V prostornosti auto ztrácí nejvíce, zejména příliš nízká střecha vepředu je zásadní problém. Opěradlo by se dalo sklopit více dozadu, čímž ale utrpí bezpečnost řízení. Doporučit tedy auto můžeme jen osobám menším než 185 cm.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Ve vyhýbacím manévru auto nemá větší problémy, i když nám přijde, že při každém pokusu se chovalo trochu jinak. Hodně zasahuje stabilizace, která auto velmi zbrzdí. Nepomáhá tupé řízení, ale úspěšně jsme mezi kužely projeli i při rychlostech nad 75 km/h.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Pneumatiky v testu: Kumho WinterCraft WS71 SUV 215/55 R18|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Kufr má udávanou kapacitu 370 litrů, připadá nám ale o něco větší. Po sklopení sedaček vznikne rovná plocha, kapacita se navýší na 1149 litrů.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Pod podlážkou je i prostor pro rezervu, která je v základní výbavě.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Přeplňovaná šestnáctistovka Kunpeng je z vlastního vývoje Chery a její projev není špatný. Zapracovat by ještě mohli na spotřebě a odhlučnění.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Auto v základu obouvá 18" kola, která má i testovaný kus. Zapracovat by se mělo na odhlučnění, slušné jsou brzdy, které mají adekvátní účinnost.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Elektrická verze se liší více zakrytou maskou a rovněž aerodynamicky navrženými koly.|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda E5|
Zdroj: Chery
Omoda 5|
Zdroj: Omoda
Interiér sází na minimalismus a dotykové ovládání, dva 12,3“ jsou součástí základní výbavy.|
Zdroj: Omoda
Středový panel je dostatečně široký a pojme tak hned dvě indukční nabíječky mobilu vedle sebe.|
Zdroj: Chery