České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
1
/
22
Přehled fotografií
Zavřít
České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Kolejový svršek měl původně ležet přímo na podlaze tubusu
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
I po vypnutí metra jezdí po kolejích soupravy, vozí třeba koleje na výměnu
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
I po vypnutí metra jezdí po kolejích soupravy, vozí třeba koleje na výměnu
|
Zdroj: acz
Dál za ceduli se obvykle nesmí, a ani to nikomu nedoporučujeme zkoušet
|
Zdroj: acz
Než v noci nastoupí pracovní čety do kolejiště, je potřeba vypnout napájení a zkratovat jej velkou pákou na zařízení
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Dilatace prošla nedávno rekonstrukcí
|
Zdroj: acz
Dilatace prošla nedávno rekonstrukcí
|
Zdroj: acz
Odvodňovací trubky vozovky jsou skryty za konstrukcí
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Zavřít