Seat Leon Cupra: První jízdní dojmy
1
/
9
Prohlédnout znovu
Seat Leon Cupra: První jízdní dojmy
Seat Leon Cupra: První jízdní dojmy
|
acz
Seat Leon
|
acz
Nejviditelnější změnou interiéru Leonu Cupra je sportovnější přístrojový štít, stále však dokonale čitelný
|
acz
Takto velice pěkně tvarované sedačky se do Leonu Cupra dostanou až na začátku léta...
|
acz
.... my jsme v nich však seděli už na mezinárodní prezentaci a můžeme je jenom doporučit
|
acz
Nebýt velkých devatenáctipalcových kol, cupru bychom skoro přehlédli
|
acz
Seat Leon
|
acz
Seat Leon
|
acz
Nejsilnější sériový motor, jaký kdy seat použil: dvoulitr 2.0 TSI s výkonem 206 kW
|
acz
Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů