Koroze není vymýcena: Víme, jak na ni!|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Čtyřleté Mitsubishi Lancer: povrchovou korozi kolem svarů zadní nápravnice ještě půjde zpomalit obroušením a konzervací.|
Zdroj: acz
Pětiletý Opel Astra: Vůz z operativního leasingu jezdil do značkového servisu. Obáváme se, že tady už je na záchranu rámu pozdě.|
Zdroj: acz
Plastové lišty zabrání škrábancům, drží však pod sebou vlhkost. Pravidelně kontrolujte.|
Zdroj: acz
Na skrytá místa podvozku běžný uživatel nedohlédne. A bomba tiká...|
Zdroj: acz
Hrany prahů představují technologicky složité body, navíc vystavené vnějším vlivům|
Zdroj: acz
Všechny dutiny karoserie mají dole otvory pro odvádění zkondenzované vlhkosti. Zároveň se jimi dá vstřikovat konzervační vosk. Další otvory do karoserie rozhodně nevrtejte.|
Zdroj: acz
Tovární ochranný nátěr chrání podlahu Mazdy 6 jen na některých místech|
Zdroj: acz
Rezavějící lem je třeba vyměnit, natření pomůže jen na cestu do bazaru|
Zdroj: acz
Počínající koroze se opravuje snáz než pokročilá, nepodceňujte prevenci|
Zdroj: acz
Počínající koroze se opravuje snáz než pokročilá, nepodceňujte prevenci|
Zdroj: acz
Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.|
Zdroj: acz
Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.|
Zdroj: acz
Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.|
Zdroj: acz
Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku|
Zdroj: acz
Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku|
Zdroj: acz
Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku|
Zdroj: acz
Kdo si nedá práci s odstrojením výfuku a krytů, zůstane s ochranným nátěrem na povrchu|
Zdroj: acz
Teprve demontáž výfuku odhalila, že kryty pod ním už také rezaví. Když se na to přijde včas, dají se zachránit.|
Zdroj: acz
Na spreje z autokosmetiky zapomeňte. Nutným základem je ruční tlaková pistole.|
Zdroj: acz
Profesionální rozstřikovací zařízení by nemělo chybět v žádné specializované dílně|
Zdroj: acz
Na rozdíl od lemů a prahů dutiny nelze vizuálně kontrolovat. Jejich preventivní ochranu doporučujeme u všech vozů starších vozů.|
Zdroj: acz
Vytékání vosku je krátce po aplikaci obvyklé a není na závadu|
Zdroj: acz
Podlaha patří ke kritickým místům mnoha starších, zejména japonských automobilů. Není od věci s preventivními nátěry začít už po třech letech.|
Zdroj: acz