Škodou 105 L k moři: Cesta plná nostalgie
1
/
50
Prohlédnout znovu
Škodou 105 L k moři: Cesta plná nostalgie
Škodou 105 L k moři: Cesta plná nostalgie
|
acz
Před ranním startem výpravy vládne před naší redakcí skvělá nálada. „Do osmi večer budeme v cíli, ještě se stihneme vykoupat a připravit luxusní večeři,“ chlácholí Ditu Lukáš.
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
I když hustě prší, zastávku u Balatonu si nemůžeme odpustit. Vybalujeme tradiční vepřový řízek s promaštěným chlebem z alobalu. Chutná jako tenkrát.
|
acz
Škoda 105
|
acz
Tady jsme se ještě radovali. Přes pasovou kontrolu jsme prošli, i když jsme neměli správné označení CZ. Nevěděli jsme, že nás čeká ještě sedm hodin, než se ubytujeme.
|
acz
Konec vyčerpávající cesty tam. Lukáš už teď přemýšlel, jak vyjedeme ten šílený kopec, po kterém jsme před chvilkou jeli dolů. A bylo rozhodnuto. Zpátky rozhodně po dálnici!
|
acz
Doprovodné vozidlo nás stíhalo na každém kroku. Vzhledem k velikosti zadního okna Škody 105 L jsme ho pořád dobře viděli.
|
acz
Řadicí páka jako špejle moc důvěry nevzbuzovala. Přihrádky mezi sedadly na odkládání věcí nám také dost chyběly.
|
acz
Před každým doplněním nádrže jsme museli kvůli ochraně ventilových sedel doplnit aditivum. Láhev za 120 korun vystačila na celou cestu.
|
acz
Před každým doplněním nádrže jsme museli kvůli ochraně ventilových sedel doplnit aditivum. Láhev za 120 korun vystačila na celou cestu.
|
acz
Před každým doplněním nádrže jsme museli kvůli ochraně ventilových sedel doplnit aditivum. Láhev za 120 korun vystačila na celou cestu.
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Dita se snaží číst v mapě, ale bez pomoci Lukáše jí to moc nejde. Směrovky ukazují pořád jenom dálnici. „Hergot! Musíme dorazit, než se setmí. No jo, navigace je navigace.“
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Po vybalení a postavení stanu typu „áčko“ a vytažení retro věcí, kterými nás vybavili kolegové z redakce, jsme byli pro místní turisty atrakcí.
|
acz
Piknik u stanu už v dnešní době moc neuvidíte
|
acz
Jíst lančmít z konzervy a zapíjet ho teplým pivem, které jste vezli 19 hodin v neklimatizovaném autě, je těžké, když vám z nedaleké restaurace voní pod nos grilované ryby a víte, že tam mají točené.
|
acz
Stany, které stály v kempu, byly určeny na celoroční provoz a vybaveny přípojkami na elektriku i upravenými zahrádkami.
|
acz
Opláchnout nádobí v moři je zajímavé, ale už ne běžné. Dojít si na jídlo do restaurace je dnes i pro české turisty normální.
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Tento pohled už se dnes v Chorvatsku moc často nevidí. Klasická škodovka se řítí stotřicetikilometrovou rychlostí po dálnici.
|
acz
Škoda 105
|
acz
Na trase k Jadranu jsme v Chorvatsku využili dálnici jen na 166 km kvůli vyčerpání, cestou zpět jsme ji měli v plánu na celou jízdu
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Klasické „vaření“ škodovek jsme si cestou zpět připomněli na vlastní kůži. Došlo k tomu ve třicetistupňovém vedru na obchvatu Budapešti.
|
acz
Refl exní vesta není žádné retro, dnes jde o nutnost.
|
acz
Obdivovali jsme třicetiletý výstražný trojúhelník, jehož sestavení zvládne i dítě jednou rukou.
|
acz
Škoda 105
|
acz
Po hodině chladnutí systému jsme dolili vodu – jinou než perlivou jsme však mezi zavazadly nenašli.
|
acz
Škoda 105
|
acz
Škoda 105
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku