Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma
1
/
28
Prohlédnout znovu
Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma
Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
S tak těžkým vozíkem jsem nikdy předtím nejel. Souprava musí mít nejvyšší přípustnou hmotnost mezi 3500 a 4250 kg.
|
acz
Pokud jste nikdy s vozíkem nejeli, doporučujeme nacvičit. Vždyť couvat s ním neumí ani řada zkušených šoférů!
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Potemnělá ranní Praha je pro nácvik jízdy s vozíkem ideální. Aspoň je klid na vysvětlení chyb.
|
acz
Přívěsný vozík sice kopíruje stopy tažného vozidla, v úzkých uličkách si přesto raději trochu najíždím do zatáčky
|
acz
Abarth
|
acz
Test parkování je nejnenáviděnější součástí zkoušky. Nakonec ho nějak zvládám.
|
acz
Nervozita při zkoušce pracuje. Absolvovat autoškolu po letech získaných chybných návyků není legrace.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Nákladní přívěs s nájezdovou brzdou už vyžaduje znalost manipulace. Musíte ho proto umět i připojit a odpojit.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Svět motorů 18/2024: Jezdíme s novou Dacií Duster