AdBlue: Dobrá věc, nebo další trest pro řidiče?

1/13
Přehled fotografií
Zavřít
  • AdBlue: Dobrá věc, nebo další trest pro řidiče?
    AdBlue: Dobrá věc, nebo další trest pro řidiče?| Zdroj: acz
  • Nové vozy mají plnicí hrdlo zásoby AdBlue obvykle zvenku, tedy s technologií SCR se u nich počítalo už při přípravě raznic (mají větší otvory v nárazníku).
    Nové vozy mají plnicí hrdlo zásoby AdBlue obvykle zvenku, tedy s technologií SCR se u nich počítalo už při přípravě raznic (mají větší otvory v nárazníku).| Zdroj: acz
  • Do starších aut se plní otvorem na samotném modulu, tedy nejčastěji pod podlahou zavazadelníku.
    Do starších aut se plní otvorem na samotném modulu, tedy nejčastěji pod podlahou zavazadelníku.| Zdroj: acz
  • Láhev se speciálním bajonetem bohužel nestačí jedna – vozidlo pak nepozná, že jste vůbec nějaké AdBlue doplnili. Daleko prodávanější budou kanystry: pěti, deseti i dvacetilitrové.
    Láhev se speciálním bajonetem bohužel nestačí jedna – vozidlo pak nepozná, že jste vůbec nějaké AdBlue doplnili. Daleko prodávanější budou kanystry: pěti, deseti i dvacetilitrové.| Zdroj: acz
  • Až spotřeba AdBlue vzroste, budou v servisech převažovat 200 l barely
    Až spotřeba AdBlue vzroste, budou v servisech převažovat 200 l barely| Zdroj: acz
  • Kdo si chce plnit doma, udělá nejlépe s pětilitrovými kanystry a speciální propojovací hadicí (stojí necelých 200 Kč). Desetilitrový už je pro leckoho moc těžký při manipulaci.
    Kdo si chce plnit doma, udělá nejlépe s pětilitrovými kanystry a speciální propojovací hadicí (stojí necelých 200 Kč). Desetilitrový už je pro leckoho moc těžký při manipulaci.| Zdroj: acz
  • U speciálních stojanů s AdBlue zatím zastavovaly zejména nákladní vozy.
    U speciálních stojanů s AdBlue zatím zastavovaly zejména nákladní vozy.| Zdroj: acz
  • My jsme však Škodu Superb naplnili zcela bez problémů – do standardizovaného hrdla se pistole vejde.
    My jsme však Škodu Superb naplnili zcela bez problémů – do standardizovaného hrdla se pistole vejde.| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Ač nám vůz hlásil, že doplníme maximálně 4,25 l, vešlo se nám v pohodě 6,81 (a ani to nevyteklo).
    Ač nám vůz hlásil, že doplníme maximálně 4,25 l, vešlo se nám v pohodě 6,81 (a ani to nevyteklo).| Zdroj: acz
  • Ač nám vůz hlásil, že doplníme maximálně 4,25 l, vešlo se nám v pohodě 6,81 (a ani to nevyteklo).
    Ač nám vůz hlásil, že doplníme maximálně 4,25 l, vešlo se nám v pohodě 6,81 (a ani to nevyteklo).| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
AdBlue: Dobrá věc, nebo další trest pro řidiče?
Nové vozy mají plnicí hrdlo zásoby AdBlue obvykle zvenku, tedy s technologií SCR se u nich počítalo už při přípravě raznic (mají větší otvory v nárazníku).
Do starších aut se plní otvorem na samotném modulu, tedy nejčastěji pod podlahou zavazadelníku.
Láhev se speciálním bajonetem bohužel nestačí jedna – vozidlo pak nepozná, že jste vůbec nějaké AdBlue doplnili. Daleko prodávanější budou kanystry: pěti, deseti i dvacetilitrové.
Až spotřeba AdBlue vzroste, budou v servisech převažovat 200 l barely
Kdo si chce plnit doma, udělá nejlépe s pětilitrovými kanystry a speciální propojovací hadicí (stojí necelých 200 Kč). Desetilitrový už je pro leckoho moc těžký při manipulaci.
U speciálních stojanů s AdBlue zatím zastavovaly zejména nákladní vozy.
My jsme však Škodu Superb naplnili zcela bez problémů – do standardizovaného hrdla se pistole vejde.
Abarth
Abarth
Ač nám vůz hlásil, že doplníme maximálně 4,25 l, vešlo se nám v pohodě 6,81 (a ani to nevyteklo).
Ač nám vůz hlásil, že doplníme maximálně 4,25 l, vešlo se nám v pohodě 6,81 (a ani to nevyteklo).
Abarth