AdBlue: Dobrá věc, nebo další trest pro řidiče?
1
/
13
Prohlédnout znovu
AdBlue: Dobrá věc, nebo další trest pro řidiče?
AdBlue: Dobrá věc, nebo další trest pro řidiče?
|
acz
Nové vozy mají plnicí hrdlo zásoby AdBlue obvykle zvenku, tedy s technologií SCR se u nich počítalo už při přípravě raznic (mají větší otvory v nárazníku).
|
acz
Do starších aut se plní otvorem na samotném modulu, tedy nejčastěji pod podlahou zavazadelníku.
|
acz
Láhev se speciálním bajonetem bohužel nestačí jedna – vozidlo pak nepozná, že jste vůbec nějaké AdBlue doplnili. Daleko prodávanější budou kanystry: pěti, deseti i dvacetilitrové.
|
acz
Až spotřeba AdBlue vzroste, budou v servisech převažovat 200 l barely
|
acz
Kdo si chce plnit doma, udělá nejlépe s pětilitrovými kanystry a speciální propojovací hadicí (stojí necelých 200 Kč). Desetilitrový už je pro leckoho moc těžký při manipulaci.
|
acz
U speciálních stojanů s AdBlue zatím zastavovaly zejména nákladní vozy.
|
acz
My jsme však Škodu Superb naplnili zcela bez problémů – do standardizovaného hrdla se pistole vejde.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Ač nám vůz hlásil, že doplníme maximálně 4,25 l, vešlo se nám v pohodě 6,81 (a ani to nevyteklo).
|
acz
Ač nám vůz hlásil, že doplníme maximálně 4,25 l, vešlo se nám v pohodě 6,81 (a ani to nevyteklo).
|
acz
Abarth
|
acz
Za volantem nejlevnější i nejdražší Toyoty Proace: Komfortní dělník i tichý rodinný obr
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci