Audi e-tron: R8 se 4 elektromotory, 230 kW a 4500 Nm
1
/
14
Prohlédnout znovu
Audi e-tron: R8 se 4 elektromotory, 230 kW a 4500 Nm
Audi R8 e-tron (koncept)
|
acz
Audi R8 e-tron (koncept)
|
acz
Audi R8 e-tron (koncept)
|
acz
Audi R8 e-tron (koncept)
|
acz
Audi R8 e-tron (koncept)
|
acz
Audi R8 e-tron (koncept)
|
acz
Audi R8 e-tron (koncept)
|
acz
Audi R8 e-tron (koncept)
|
acz
Audi R8 e-tron (koncept)
|
acz
Audi R8 e-tron (koncept)
|
acz
Audi R8 e-tron (koncept)
|
acz
Audi R8 e-tron (koncept)
|
acz
Audi R8 e-tron (koncept)
|
acz
Audi R8 e-tron (koncept)
|
acz
Facelift Cupry Formentor oficiálně: Nový design a technika VZ5 pro čtyřválec
Nový Lexus LBX poprvé na českých silnicích: Proč nevzít rovnou větší UX?
Totální škoda kvůli drobnému poškození. Zákaznice Fiskeru poznala riziko start-upů
Ikonické Audi V8 quattro ze série DTM jde do aukce. Cenou míří k rovnému milionu eur
Ikona Světa motorů odchází: Martin Vaculík zpovídá Zbyška Pechra
Automobilové klenoty 2024: Velká přehlídka veteránů v naší fotogalerii