Jak se kdysi stavěly dálnice: Proč ty současné tolik nevydrží?
1
/
14
Prohlédnout znovu
Jak se kdysi stavěly dálnice: Proč ty současné tolik nevydrží?
Jak se kdysi stavěly dálnice: Proč ty současné tolik nevydrží?
|
acz
Na rekonstrukci dálnic se dnes používají nejmodernější technologie. Zbytečné miliony navíc však stojí nedotažená příprava staveb.
|
acz
Nejčerstvějším pomníkem chybné výstavby je Prackovická estakáda na D8
|
acz
Na špatném stavu D1 mají svůj podíl nejen odbyté práce na vrstvách vozovky ze 70. let, ale i příliš dlouhé čekání na důkladnou rekonstrukci
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Památník nultého kilometru dálnice
|
acz
Odborná diskuse ve Světě motorů. Zleva stavbyvedoucí Michael Zeithammer, stavbyvedoucí Jiří Vaníček i mistr Josef Eger, kteří byli u budování dálnice D1 v 70. a 80. letech.
|
acz
Zbytky nedostavěné dálnice najdete u brněnské přehrady a kousek od nedalekých Ostopovic
|
acz
Abarth
|
acz
Dvojitý most
|
acz
Zbytečný most na Palmovce
|
acz
Firma nakonec most zbořila
|
acz
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...