Máte off-road s ochranným rámem? Víte, proč vadí na STK?

1/5
Zavřít
  • Máte off-road s ochranným rámem? Víte, proč vadí na STK?
    Máte off-road s ochranným rámem? Víte, proč vadí na STK?| Zdroj: acz
  • Boční ochranné nášlapy mohou být namontovány, pokud nepřesahují o více než 100 mm
    Boční ochranné nášlapy mohou být namontovány, pokud nepřesahují o více než 100 mm| Zdroj: acz
  • Jestliže chybí zápis předního rámu v technickém průkazu, hledá se homologační značka nebo ověřuje typový list. Když není ani jedno, rám neprojde.
    Jestliže chybí zápis předního rámu v technickém průkazu, hledá se homologační značka nebo ověřuje typový list. Když není ani jedno, rám neprojde.| Zdroj: acz
  • Samotný nosič refl ektorů STK nepovažuje za závadu, nevyhovuje ale počet světlometů - povolen je pouze pár dálkových světel. Potíž představuje i změna celkové výšky po montáží světel – pokud není zapsána v techničáku, má auto závadu.
    Samotný nosič refl ektorů STK nepovažuje za závadu, nevyhovuje ale počet světlometů - povolen je pouze pár dálkových světel. Potíž představuje i změna celkové výšky po montáží světel – pokud není zapsána v techničáku, má auto závadu.| Zdroj: acz
  • Naviják není výbava, ale samostatný technický celek. STK vyžaduje zápis v TP nebo ověřuje homologaci – u novějších i od výrobce vozidla. Pokud chybí, technik ověřuje typový list a výrobní štítek na zařízení.
    Naviják není výbava, ale samostatný technický celek. STK vyžaduje zápis v TP nebo ověřuje homologaci – u novějších i od výrobce vozidla. Pokud chybí, technik ověřuje typový list a výrobní štítek na zařízení.| Zdroj: acz
Máte off-road s ochranným rámem? Víte, proč vadí na STK?
Boční ochranné nášlapy mohou být namontovány, pokud nepřesahují o více než 100 mm
Jestliže chybí zápis předního rámu v technickém průkazu, hledá se homologační značka nebo ověřuje typový list. Když není ani jedno, rám neprojde.
Samotný nosič refl ektorů STK nepovažuje za závadu, nevyhovuje ale počet světlometů - povolen je pouze pár dálkových světel. Potíž představuje i změna celkové výšky po montáží světel – pokud není zapsána v techničáku, má auto závadu.
Naviják není výbava, ale samostatný technický celek. STK vyžaduje zápis v TP nebo ověřuje homologaci – u novějších i od výrobce vozidla. Pokud chybí, technik ověřuje typový list a výrobní štítek na zařízení.