Jak se žije s vírníkem: Ani letadlo, ani auto. Stačí na něj béčkový řidičák?
1
/
55
Prohlédnout znovu
Jak se žije s vírníkem: Ani letadlo, ani auto. Stačí na něj béčkový řidičák?
Jak se žije s vírníkem: Ani letadlo, ani auto. Stačí na něj béčkový řidičák?
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Přístrojová deska pochopitelně odpovídá více letadlu. K silničnímu provozu slouží jen pár tlačítek a diody vpravo.
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Letiště není pro provozování vírníku bezpodmínečně nutné, odstartuje na sto metrech a přistane maximálně na deseti
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Silniční homologaci má zatím jen vírník se sedadly za sebou krytý kabinou, ale existuje i v otevřené formě coby kabriolet nebo luxusní verze se sedačkami vedle sebe
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Zatím je poháněno přední kolo, které se na vlhku při rozjezdu může protáčet. Do budoucna se počítá s motory v nábojích zadních kol.
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Kromě technického průkazu Letecké amatérské asociace ČR se musí pilot/řidič prokazovat také klasickým osvědčením o registraci
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
U benzinky nedaleko letiště už stroj Pavla Březiny dobře znají, jinde se ale pořád podivují, když po ose dorazí natankovat
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci
Cupra Leon prošla faceliftem plným trojúhelníků a čtverců. Má 333 koní