Měření emisí v roce 2018: Kdo na emisích neprojde?
1
/
42
Přehled fotografií
Zavřít
Měření emisí v roce 2018: Kdo na emisích neprojde?
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Od chvíle, kdy předáte přejímacímu technikovi doklady od vašeho vozidla, na Ministerstvu dopravy vědí, že dnes se u vašeho auta měří emise
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Největším problémem při focení bývá umístění čísla VIN u některých aut. Citroën C4 jej má na „hrnci“ tlumičů, ovšem pod kryty. A třeba trojice MPV VW Sharan, Seat Alhambra a Ford Galaxy VIN ukrývá v příčce motorového prostoru zespodu a zevnitř – viditelné
|
Zdroj: acz
Zdeněk Trnka coby majitel STK s měřením emisí zatím on-line propojení s CIS spíš chválí: „Nezadrhává se a nemáme s ním potíže.“
|
Zdroj: acz
Spárování fotek s protokolem obstará kód QR, obsluze stačí jen „mířit a mačkat“.
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Focení tachometru velký význam coby třeba prevence stáčení už nemá. To samé totiž dělají na STK.
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Zda je sonda skutečně zasunuta ve výfuku, to zatím žádná kamera nesnímá. Hodnoty získané „alternativními cestami“ jsou však v protokolech pěkně podezřelé.
|
Zdroj: acz
Zatímco u benzinových aut se měří oxid uhelnatý, nespálené uhlovodíky a poměr vzduchu k palivu, u dieselů jen kouřivost. To však bývá pořádný problém. I u naší nečekaně málo kouřící kie muselo přijít šest měření, aby se jejich rozptyl ocitl v toleranci.
|
Zdroj: acz
Zatímco u benzinových aut se měří oxid uhelnatý, nespálené uhlovodíky a poměr vzduchu k palivu, u dieselů jen kouřivost. To však bývá pořádný problém. I u naší nečekaně málo kouřící kie muselo přijít šest měření, aby se jejich rozptyl ocitl v toleranci.
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Protokol na základě zaslaných dat generuje přímo systém CIS na Ministerstvu dopravy. Vytiskne a ochrannou nálepkou jej opatří samozřejmě stanice měření emisí.
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Focení tachometru velký význam coby třeba prevence stáčení už nemá. To samé totiž dělají na STK.
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Protokol na základě zaslaných dat generuje přímo systém CIS na Ministerstvu dopravy.
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Zkoušená kia na rozdíl od mnoha jiných prošla proto, že její uživatel stále tankuje drahou prémiovou naftu. Na to však zdaleka každý nemá.
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Měření emisí v roce 2018
|
Zdroj: acz
Vyčistit netěsným ventilem EGR zanesené sání vyžaduje jeho demontáž, určitě to nezkoušejte na autě. Kus se vám odloupne, spadne do motoru, znemožní zavření ventilu a jeho destruktivní potkání s pístem je na světě.
|
Zdroj: acz
Vyčistit netěsným ventilem EGR zanesené sání vyžaduje jeho demontáž, určitě to nezkoušejte na autě. Kus se vám odloupne, spadne do motoru, znemožní zavření ventilu a jeho destruktivní potkání s pístem je na světě.
|
Zdroj: acz
Zavřít