Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...
1
/
8
Prohlédnout znovu
Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...
Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...
|
acz
Všichni vědí, že Renault uvažuje o konci dieselu. Ale mnozí zapomenou dodat, že se to týká jen mégane a clia.
|
acz
Se zmenšováním benzinových motorů došel nejdál Fiat, devítistovka Twinair měla jen dva válce. V praxi ale auta nežrala méně než starý dobrý 1.2 8V Fire.
|
acz
Hybridní pohon snižuje spotřebu zejména při klidné volné jízdě. Sto třicet po dálnici už je moc, RAV4 Hybrid pak žere přes devět litrů.
|
acz
Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
|
acz
Evropa místo nich podporuje nabíječky pro elektromobily. Testovaný plug-in hybridní Mercedes 350e přitom dojede bez benzinu jen 18 km.
|
acz
Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
|
acz
Elzbieta Bienkowska
|
acz
Proč byste měli vyměnit zimní směs ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Nahlédněte do výroby nové Škody Kodiaq: Jak se montuje čelní a zadní okno
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě
Kde smíte legálně řídit skútr? Na skútru ani na Slovensko