Nanočástice v motorovém oleji: Vyzkoušeli jsme tekutou generálku! Funguje?

1/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nanočástice v motorovém oleji: Vyzkoušeli jsme tekutou generálku! Funguje?
    Nanočástice v motorovém oleji: Vyzkoušeli jsme tekutou generálku! Funguje?| Zdroj: acz
  • Přípravek NanoLub AC-1000 v 150 ml balení vyjde na 842 Kč. Měli byste ho znovu aplikovat s každou výměnou oleje.
    Přípravek NanoLub AC-1000 v 150 ml balení vyjde na 842 Kč. Měli byste ho znovu aplikovat s každou výměnou oleje.| Zdroj: acz
  • Kolega Otakar Horyna najíždí potřebných 300 km mezi dvěma měřeními. Vědě je potřeba přinášet oběti.
    Kolega Otakar Horyna najíždí potřebných 300 km mezi dvěma měřeními. Vědě je potřeba přinášet oběti.| Zdroj: acz
  • Přípravek NanoLub AC-1000 v 150 ml balení vyjde na 842 Kč. Měli byste ho znovu aplikovat s každou výměnou oleje.
    Přípravek NanoLub AC-1000 v 150 ml balení vyjde na 842 Kč. Měli byste ho znovu aplikovat s každou výměnou oleje.| Zdroj: acz
  • Miniaturní kuličky prý mají bránit styku třecích ploch, i když už je kvalita povrchu horší. Výrobce o nich říká, že odolávají vysokým tlakům a odlupují se z nich jednotlivé vrstvy – takže vznikají menší kuličky, které vyplní nerovnosti.
    Miniaturní kuličky prý mají bránit styku třecích ploch, i když už je kvalita povrchu horší. Výrobce o nich říká, že odolávají vysokým tlakům a odlupují se z nich jednotlivé vrstvy – takže vznikají menší kuličky, které vyplní nerovnosti.| Zdroj: acz
  • Naměřené hodnoty: Škoda 120 LS, 1979
    Naměřené hodnoty: Škoda 120 LS, 1979| Zdroj: acz
  • Na válcové zkušebně přísada přidala 0,8 kW ve špičce, v jiných režimech však i celé 2 kW
    Na válcové zkušebně přísada přidala 0,8 kW ve špičce, v jiných režimech však i celé 2 kW| Zdroj: acz
  • Po silnicích jezdí ještě řada motorů, které nemají ventily ovládané přes vahadla s rolnami. Například všechna dvouventilová TDI-PD od koncernu VW mají klasická hrníčková hydraulická zdvihátka, která by přísada mohla ochránit.
    Po silnicích jezdí ještě řada motorů, které nemají ventily ovládané přes vahadla s rolnami. Například všechna dvouventilová TDI-PD od koncernu VW mají klasická hrníčková hydraulická zdvihátka, která by přísada mohla ochránit.| Zdroj: acz
  • Další kritické místo dnešních motorů – „lágříky“ vačkových hřídelí. U některých agregátů se dokonce točí přímo v hliníkové hlavě. Zde jsou proti motoru jen poloviční otáčky, takže hydrodynamické mazání často nefunguje. Je možné, že by přísada pomohla i ta
    Další kritické místo dnešních motorů – „lágříky“ vačkových hřídelí. U některých agregátů se dokonce točí přímo v hliníkové hlavě. Zde jsou proti motoru jen poloviční otáčky, takže hydrodynamické mazání často nefunguje. Je možné, že by přísada pomohla i ta| Zdroj: acz
Nanočástice v motorovém oleji: Vyzkoušeli jsme tekutou generálku! Funguje?
Přípravek NanoLub AC-1000 v 150 ml balení vyjde na 842 Kč. Měli byste ho znovu aplikovat s každou výměnou oleje.
Kolega Otakar Horyna najíždí potřebných 300 km mezi dvěma měřeními. Vědě je potřeba přinášet oběti.
Přípravek NanoLub AC-1000 v 150 ml balení vyjde na 842 Kč. Měli byste ho znovu aplikovat s každou výměnou oleje.
Miniaturní kuličky prý mají bránit styku třecích ploch, i když už je kvalita povrchu horší. Výrobce o nich říká, že odolávají vysokým tlakům a odlupují se z nich jednotlivé vrstvy – takže vznikají menší kuličky, které vyplní nerovnosti.
Naměřené hodnoty: Škoda 120 LS, 1979
Na válcové zkušebně přísada přidala 0,8 kW ve špičce, v jiných režimech však i celé 2 kW
Po silnicích jezdí ještě řada motorů, které nemají ventily ovládané přes vahadla s rolnami. Například všechna dvouventilová TDI-PD od koncernu VW mají klasická hrníčková hydraulická zdvihátka, která by přísada mohla ochránit.
Další kritické místo dnešních motorů – „lágříky“ vačkových hřídelí. U některých agregátů se dokonce točí přímo v hliníkové hlavě. Zde jsou proti motoru jen poloviční otáčky, takže hydrodynamické mazání často nefunguje. Je možné, že by přísada pomohla i ta