Logo magazínu

Nanočástice v motorovém oleji: Vyzkoušeli jsme tekutou generálku! Funguje?

1/9
Prohlédnout znovu

Nanočástice v motorovém oleji: Vyzkoušeli jsme tekutou generálku! Funguje?

Nanočástice v motorovém oleji: Vyzkoušeli jsme tekutou generálku! Funguje? | acz
Přípravek NanoLub AC-1000 v 150 ml balení vyjde na 842 Kč. Měli byste ho znovu aplikovat s každou výměnou oleje. | acz
Kolega Otakar Horyna najíždí potřebných 300 km mezi dvěma měřeními. Vědě je potřeba přinášet oběti. | acz
Přípravek NanoLub AC-1000 v 150 ml balení vyjde na 842 Kč. Měli byste ho znovu aplikovat s každou výměnou oleje. | acz
Miniaturní kuličky prý mají bránit styku třecích ploch, i když už je kvalita povrchu horší. Výrobce o nich říká, že odolávají vysokým tlakům a odlupují se z nich jednotlivé vrstvy – takže vznikají menší kuličky, které vyplní nerovnosti. | acz
Naměřené hodnoty: Škoda 120 LS, 1979 | acz
Na válcové zkušebně přísada přidala 0,8 kW ve špičce, v jiných režimech však i celé 2 kW | acz
Po silnicích jezdí ještě řada motorů, které nemají ventily ovládané přes vahadla s rolnami. Například všechna dvouventilová TDI-PD od koncernu VW mají klasická hrníčková hydraulická zdvihátka, která by přísada mohla ochránit. | acz
Další kritické místo dnešních motorů – „lágříky“ vačkových hřídelí. U některých agregátů se dokonce točí přímo v hliníkové hlavě. Zde jsou proti motoru jen poloviční otáčky, takže hydrodynamické mazání často nefunguje. Je možné, že by přísada pomohla i ta | acz

Nový Ford Explorer oficiálně: Hranaté SUV má simply clever kabinu

Huayra Dinamica Evo je specialitka pro šťastného zákazníka. Stejné auto už Pagani nepostaví

Nový Dodge Challenger SRT Demon 170 je králem sprintů. Stovku dá do dvou sekund, stojí 2,2 milionu

Kia chystá elektrického konkurenta Škody Karoq. EV5 má matoucí barvu a dočkáme se ho ještě letos

Omlazené Alfy Romeo Giulia a Stelvio mají české ceny. Naftových 160 koní můžete mít za milion

Jak udělat jízdy v autoškole? Vyvarujte se těchto nejčastějších chyb