Tažné zařízení nových automobilů: Proč už někde s koulí nepochodíte
Tažné zařízení nových automobilů: Proč už někde s koulí nepochodíte
|
acz
U Škody Rapid je originální tažné zařízení uloženo v zavazadelníku, při jeho nasazování si musíte kleknout na kolena a vyjmout krytku, kouli pak zajistit klíčkem.
|
acz
U Škody Rapid je originální tažné zařízení uloženo v zavazadelníku, při jeho nasazování si musíte kleknout na kolena a vyjmout krytku, kouli pak zajistit klíčkem.
|
acz
U Škody Rapid je originální tažné zařízení uloženo v zavazadelníku, při jeho nasazování si musíte kleknout na kolena a vyjmout krytku, kouli pak zajistit klíčkem.
|
acz
Zatímco u Karoqu je to případ jen některých motorizací, Scala je první škodovkou, kde to bude platit systémově. Pokud si neobjednáte tažné zařízení z výroby, či aspoň takzvanou přípravu pro něj, nesmíte za vozidlem už nikdy táhnout vlek. Ani kdybyste koul
|
acz
Scala bude mít za 17 500 Kč luxusní provedení, kde stačí odjistit v zavazadelníku, nohou kopnout – a je to.
|
acz
Technický průkaz vozu, který vlek tahat smí, poznáte dle vyplněných polí s největším svislým statickým zatížením spojovacího zařízení, největší technicky přípustnou hmotností přípojného vozidla brzděného i nebrzděného a největší technicky přípustnou hmotn
|
acz
Technický průkaz vozu, který není výrobcem určen pro tažení vleku a táhnout jej proto nesmí, má příslušná pole prázdná. Tento je od Škody Fabia RS první generace.
|
acz
Tažné zařízení nových automobilů
|
acz
Přívěsné vozíky si Češi vyráběli s obdivuhodnou zručností – tento má dokonce listová pera a kapalinové tlumiče.
|
acz
Na STK projdou, pokud je vybavíte schváleným spojovacím zařízením a číslem rámu.
|
acz
Velmi praktickým příplatkem u všech vozů s tažným zařízením je couvací kamera – zejména když připojujete těžký vlek, s nímž sami nehnete.
|
acz
Pokud je tažné originální, samo po zapojení vleku vypne parkovací senzory a v případě našeho rapidu též trvale deaktivuje stop-start.
|
acz
Abarth
|
acz
Tažné zařízení nových automobilů
|
acz
Tažné zařízení nových automobilů
|
acz
Zatímco staré priusy nesměly tahat vlek a mnozí to měli za obecnou nevýhodu hybridů, novější toyoty jej už tahat mohou. Žádné zázračné hmotnosti (třeba jen 750 kg), ale na vozík s brambory to stačí.
|
acz
Je to možná překvapivé, ale Renault Master smí tahat vlek jen v případě, že je to plechový van či valník. Osobní verze tahat vleky nesmí, přestože silou 2,3litrového dieselu by to v pohodě zvládly.
|
acz
Skutečným „tahacím průšvihářem“ je Ford Custom v osobních verzích Tourneo i užitkových Transit. Některé jeho varianty utáhnou jen 1200 kg (tedy jen tolik co VW Polo 1.6 TDI), ty s pneumatickým odpružením zádi pak nesmí vlek tahat vůbec.
|
acz
Výrobcem pro tahání vleku není určený ani malý smart.
|
acz
Octavia Combi z roku 1967, kterou mají nadšenci v Trutnově.
|
acz
Naši předci toto řešit nemuseli. Tažné zapisoval dopravní inspektorát na základě schválení výrobce tohoto zařízení a obecných pravidel. Výrobců vozidel se na názor nikdo neptal.
|
acz
Naši předci toto řešit nemuseli. Tažné zapisoval dopravní inspektorát na základě schválení výrobce tohoto zařízení a obecných pravidel. Výrobců vozidel se na názor nikdo neptal.
|
acz
Naši předci toto řešit nemuseli. Tažné zapisoval dopravní inspektorát na základě schválení výrobce tohoto zařízení a obecných pravidel. Výrobců vozidel se na názor nikdo neptal.
|
acz
Na snímku sada pro dodatečnou montáž originálního tažného zařízení. V jedné horní krabici je potřebná kabeláž, ve druhé řídicí jednotka. Nový software, který servis nahraje, není vidět.
|
acz
Chladič pro standardní provedení (nahoře) se od toho pro rapid s tažným zařízením rozměrově neliší. Má však zcela jinou konstrukci – pro vůz s tažným je robustnější a má lepší teplosměnné vlastnosti.
|
acz
Chladič pro standardní provedení (nahoře) se od toho pro rapid s tažným zařízením rozměrově neliší. Má však zcela jinou konstrukci – pro vůz s tažným je robustnější a má lepší teplosměnné vlastnosti.
|
acz