Předseda Asociace autoškol Ondřej Horázný: Proč se mu nelíbí navrhované změny bodového systému
1
/
12
Prohlédnout znovu
Předseda Asociace autoškol Ondřej Horázný: Proč se mu nelíbí navrhované změny bodového systému
Předseda Asociace autoškol Ondřej Horázný: Proč se mu nelíbí navrhované změny bodového systému
|
acz
Dříve učil Ondřej Horázný v autoškole každý den. Dnes už usedá na místo instruktora jen příležitostně. Vytěžuje ho práce pro profesní organizaci a zejména vlastní advokátní praxe.
|
acz
Během devětadvaceti let se v autoškole Ondřeje Horázného vystřídala řada vozidel, která už dnes řadíme spíše mezi veterány.
|
acz
Během devětadvaceti let se v autoškole Ondřeje Horázného vystřídala řada vozidel, která už dnes řadíme spíše mezi veterány.
|
acz
Se svou bývalou světle hnědou škodovkou se dokonce setkal ještě po letech u dalšího majitele.
|
acz
Dříve učil Ondřej Horázný v autoškole každý den. Dnes už usedá na místo instruktora jen příležitostně. Vytěžuje ho práce pro profesní organizaci a zejména vlastní advokátní praxe.
|
acz
JUDr. Ing. Ondřej Horázný
|
acz
Na simulátorech je nejvíc vidět posun ve výuce autoškoly za poslední roky. Pamatujete na první ze škodovky s otáčejícím se diskem nad hlavou žáka? Ten současný vychází z fabie a stojí čtvrt milionu korun bez daně.
|
acz
Autoškolu pod vlastním jménem provozuje na stejném místě na pražském Žižkově už skoro tři desítky let
|
acz
Na mezinárodních konferencích je příležitost otestovat autoškolské trendy
|
acz
Na mezinárodních konferencích je příležitost otestovat autoškolské trendy
|
acz
S Ondřejem Horázným si povídal Petr Slováček
|
acz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
Ferrari 12Cilindri: Oslava V12 o 830 koních stojí 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly