Bývalý ředitel Tatry Petr Karásek: Jak zachránil Tatru
1
/
8
Prohlédnout znovu
Bývalý ředitel Tatry Petr Karásek: Jak zachránil Tatru
Ing. Petr Karásek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ing. Petr Karásek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ing. Petr Karásek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ing. Petr Karásek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ing. Petr Karásek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ing. Petr Karásek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ing. Petr Karásek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oblíbenou publikací Petra Karáska je Neználek ve Slunečním městě, jako technik v něm nachází řadu nadčasových myšlenek. Třeba geniální pohon aut na CO2 – tedy sodovku.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů