Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně? Lehčí, pevnější, dražší
1
/
24
Prohlédnout znovu
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně? Lehčí, pevnější, dražší
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S pomocí 3D tisku byla vyrobena například dokonalá kopie sání do Škody 1202, dnes už v originále nesehnatelného
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Proužky na povrchu součástky jsou typickým znakem dílů vytvořeným na 3D tiskárně
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pevnost součástek vytištěných z kompozitu zvyšují vyztužující vlákna kevlaru (součástka nažloutlá), karbonu (černá) nebo skla (bílá)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Stříbřitý díl už prošel spékáním v peci, v porovnání s vytištěným šedým kusem se zmenšil, ale rozměry odpovídá originálu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nerezová brzdová páka motocyklu s vnitřními komorami z tiskárny má lepší vlastnosti než původní předloha odlitá z duralu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip