HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nabrali jsme pět litrů Vervy Diesel do kanystru v Praze na Argentinské|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nabrali jsme pět litrů Vervy Diesel do kanystru v Olomouci|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Vzorek 1 obsahuje 30 % HVO, vzorek 2 obsahuje 6,9 % MEŘO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hned po nabrání paliv jsme si ověřili, že nafta s předpokládaným obsahem HVO má nižší hustotu. Certifi kovaně nám ji pak změřila specializovaná laboratoř.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
HVO v motorové naftě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
V roce 2013 jsme vizionářsky prověřili vlastnosti čistého HVO vyrobeného fi nskou společností Neste Oil|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nalevo klasické MEŘO, které se obvykle přidává do české nafty. Uprostřed HVO, kterým lze MEŘO nahradit, byť za cenu vyšších nákladů. Napravo motorová nafta.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek