I přes prodloužený rozvor a vylepšenou techniku odpovídají jízdní vlastnosti auta pořád původnímu embéčku, a to včetně kvílejícího ventilátoru zezadu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Pohodlí limuzíny už otestovalo nejen redaktorské pozadí, ale také se v ní točil televizní rozhovor s Leošem Marešem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Limuzína nejčastěji jezdí po okolí Ústí nad Labem, mezi konkurenci do Prahy se Jaroslav podle svých slov raději příliš nehrne|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Sedmimetrové auto vyžaduje i pořádnou garáž, kterou zdobí dobové plakáty|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Stlačený vzduch pohání podtlakový klakson|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Boční skla jsou vyráběná na míru, musejí mít homologaci pro silniční provoz|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Majitel dlouhého auta si nechal vyrobit i vtipně dlouhou vizitkou, která je proti běžnému formátu dvojnásobná|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na výrobu plechových dílů si majitel vyrobil přípravky, nejtěžší prý byla okenní lišta a zakulacené boky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ve zkušebně muselo embéčko mimo jiné prokázat i to, jak brzdí|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Před deseti lety nás Jaroslav Valenta svezl už ve své první bílé limuzíně Škoda 105, kterou pořád občas jezdí|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek