Nejdelší embéčko na světě: Jak si vyrobil limuzínu ze staré škodovky

1/48
Zavřít
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • I přes prodloužený rozvor a vylepšenou techniku odpovídají jízdní vlastnosti auta pořád původnímu embéčku, a to včetně kvílejícího ventilátoru zezadu
    I přes prodloužený rozvor a vylepšenou techniku odpovídají jízdní vlastnosti auta pořád původnímu embéčku, a to včetně kvílejícího ventilátoru zezadu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Pohodlí limuzíny už otestovalo nejen redaktorské pozadí, ale také se v ní točil televizní rozhovor s Leošem Marešem
    Pohodlí limuzíny už otestovalo nejen redaktorské pozadí, ale také se v ní točil televizní rozhovor s Leošem Marešem| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Limuzína nejčastěji jezdí po okolí Ústí nad Labem, mezi konkurenci do Prahy se Jaroslav podle svých slov raději příliš nehrne
    Limuzína nejčastěji jezdí po okolí Ústí nad Labem, mezi konkurenci do Prahy se Jaroslav podle svých slov raději příliš nehrne| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Sedmimetrové auto vyžaduje i pořádnou garáž, kterou zdobí dobové plakáty
    Sedmimetrové auto vyžaduje i pořádnou garáž, kterou zdobí dobové plakáty| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Stlačený vzduch pohání podtlakový klakson
    Stlačený vzduch pohání podtlakový klakson| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Boční skla jsou vyráběná na míru, musejí mít homologaci pro silniční provoz
    Boční skla jsou vyráběná na míru, musejí mít homologaci pro silniční provoz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Majitel dlouhého auta si nechal vyrobit i vtipně dlouhou vizitkou, která je proti běžnému formátu dvojnásobná
    Majitel dlouhého auta si nechal vyrobit i vtipně dlouhou vizitkou, která je proti běžnému formátu dvojnásobná| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1000 MBL
    Škoda 1000 MBL| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Na výrobu plechových dílů si majitel vyrobil přípravky, nejtěžší prý byla okenní lišta a zakulacené boky
    Na výrobu plechových dílů si majitel vyrobil přípravky, nejtěžší prý byla okenní lišta a zakulacené boky| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ve zkušebně muselo embéčko mimo jiné prokázat i to, jak brzdí
    Ve zkušebně muselo embéčko mimo jiné prokázat i to, jak brzdí| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Před deseti lety nás Jaroslav Valenta svezl už ve své první bílé limuzíně Škoda 105, kterou pořád občas jezdí
    Před deseti lety nás Jaroslav Valenta svezl už ve své první bílé limuzíně Škoda 105, kterou pořád občas jezdí| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
I přes prodloužený rozvor a vylepšenou techniku odpovídají jízdní vlastnosti auta pořád původnímu embéčku, a to včetně kvílejícího ventilátoru zezadu
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Pohodlí limuzíny už otestovalo nejen redaktorské pozadí, ale také se v ní točil televizní rozhovor s Leošem Marešem
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Limuzína nejčastěji jezdí po okolí Ústí nad Labem, mezi konkurenci do Prahy se Jaroslav podle svých slov raději příliš nehrne
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Sedmimetrové auto vyžaduje i pořádnou garáž, kterou zdobí dobové plakáty
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Stlačený vzduch pohání podtlakový klakson
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Boční skla jsou vyráběná na míru, musejí mít homologaci pro silniční provoz
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Škoda 1000 MBL
Majitel dlouhého auta si nechal vyrobit i vtipně dlouhou vizitkou, která je proti běžnému formátu dvojnásobná
Škoda 1000 MBL
Na výrobu plechových dílů si majitel vyrobil přípravky, nejtěžší prý byla okenní lišta a zakulacené boky
Ve zkušebně muselo embéčko mimo jiné prokázat i to, jak brzdí
Před deseti lety nás Jaroslav Valenta svezl už ve své první bílé limuzíně Škoda 105, kterou pořád občas jezdí