Ojetá Toyota Camry (XV70): Říkáme tomu pracovní auto

1/68
Přehled fotografií
Zavřít
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Palubní deska vozu před modernizací v roce 2021 ještě s osmipalcovým displejem infotainmentu.
    Palubní deska vozu před modernizací v roce 2021 ještě s osmipalcovým displejem infotainmentu.| Zdroj: Svět motorů
  • Devítipalcový dotykový monitor zcela odstranil dřívější slabinu v konektivitě, když nabízí jak Apple CarPlay, tak také Android Auto.
    Devítipalcový dotykový monitor zcela odstranil dřívější slabinu v konektivitě, když nabízí jak Apple CarPlay, tak také Android Auto.| Zdroj: Svět motorů
  • Nejmenší původní sedmipalcový diplej multimediálního systému Toyota Touch 2 .
    Nejmenší původní sedmipalcový diplej multimediálního systému Toyota Touch 2 .| Zdroj: Svět motorů
  • Zavazadelník se sklopnými dělenými opěradly. Panty víka kufru nejsou řešeny moc prakticky.
    Zavazadelník se sklopnými dělenými opěradly. Panty víka kufru nejsou řešeny moc prakticky.| Zdroj: Svět motorů
  • Zavazadelník verze Executive s paketem VIP. Za loketní opěrkou je průvlak třeba na lyže.
    Zavazadelník verze Executive s paketem VIP. Za loketní opěrkou je průvlak třeba na lyže.| Zdroj: Svět motorů
  • Úsadami zanesený vnitřek EGR systému
    Úsadami zanesený vnitřek EGR systému| Zdroj: Svět motorů
  • Motor s převodovkou eCVT.
    Motor s převodovkou eCVT.| Zdroj: Svět motorů
  • Executive s paketem VIP, a tedy elektricky měnitelným sklonem opěradel, nezávisle pravá a levá strana.
    Executive s paketem VIP, a tedy elektricky měnitelným sklonem opěradel, nezávisle pravá a levá strana.| Zdroj: Svět motorů
  • Přístrojový štít je skoro tradiční, když využívá čtyři analogové ukazatele. Otáčkoměr chybí, ale v praxi to ničemu nevadí. V rámci paketu VIP byl i head-up displej.
    Přístrojový štít je skoro tradiční, když využívá čtyři analogové ukazatele. Otáčkoměr chybí, ale v praxi to ničemu nevadí. V rámci paketu VIP byl i head-up displej.| Zdroj: Svět motorů
  • Ovládání zadních sedadel, ale také třetí zóny klimatizace.
    Ovládání zadních sedadel, ale také třetí zóny klimatizace.| Zdroj: Svět motorů
  • Celek invertoru s konvertorem s vlastním okruhem chlazení kapalinou.
    Celek invertoru s konvertorem s vlastním okruhem chlazení kapalinou.| Zdroj: Svět motorů
  • Toyota Camry
    Toyota Camry| Zdroj: Svět motorů
  • Všechna camry mají LED pro denní svícení a potkávací světla. Executive využívá diody i pro dálkový světlomet.
    Všechna camry mají LED pro denní svícení a potkávací světla. Executive využívá diody i pro dálkový světlomet.| Zdroj: Svět motorů
  • V Evropě mělo camry výhradně poháněnou přední nápravu. Všimněte si velkého podmotorového rámu.
    V Evropě mělo camry výhradně poháněnou přední nápravu. Všimněte si velkého podmotorového rámu.| Zdroj: Svět motorů
  • Toyota Camry
    Toyota Camry| Zdroj: Svět motorů
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Kabina po modernizaci s devítipalcovou obrazovkou.
    Kabina po modernizaci s devítipalcovou obrazovkou.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volič převodovky eCVT je mechanický.
    Volič převodovky eCVT je mechanický.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volič režimů jízdy. Mód EV vyloučí spalovací agregát.
    Volič režimů jízdy. Mód EV vyloučí spalovací agregát.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Zadní lavice po modernizaci ve verzi bez elektrického ovládání sklonu opěradel.
    Zadní lavice po modernizaci ve verzi bez elektrického ovládání sklonu opěradel.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Pomocná 12voltová baterie typu AGM našla své místo v pravém zadním podběhu. Mimo jiné napájí stykače vysokého napětí obvodu trakčního akumulátoru.
    Pomocná 12voltová baterie typu AGM našla své místo v pravém zadním podběhu. Mimo jiné napájí stykače vysokého napětí obvodu trakčního akumulátoru.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opěradlo je dělené v poměru 60:40.
    Opěradlo je dělené v poměru 60:40.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opěradla se sklápějí z kufru.
    Opěradla se sklápějí z kufru.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Velký čtyřválec dostal pro zklidnění chodu kazetu s vyvažovacími hřídeli ve spodní části klikové skříně.
    Velký čtyřválec dostal pro zklidnění chodu kazetu s vyvažovacími hřídeli ve spodní části klikové skříně.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mechanicky poháněné vysokotlaké čerpadlo přímého vstřikování benzinu
    Mechanicky poháněné vysokotlaké čerpadlo přímého vstřikování benzinu| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Elektrický přesuvník časování sání VVT-iE
    Elektrický přesuvník časování sání VVT-iE| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • EGR ventil systému recirkulace spalin.
    EGR ventil systému recirkulace spalin.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Camry nepoužívá žádné speciální zvedací body jako třeba BMW nebo mercedesy.
    Camry nepoužívá žádné speciální zvedací body jako třeba BMW nebo mercedesy.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • I vzhledem k nízkému proběhu jsme na testovaném voze nenašli žádné závady.
    I vzhledem k nízkému proběhu jsme na testovaném voze nenašli žádné závady.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Olej T-WS, kterým se plní hybridní převodovka.
    Olej T-WS, kterým se plní hybridní převodovka.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Příčný řez hybridní převodovkou P710.
    Příčný řez hybridní převodovkou P710.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Schéma hnacího řetězce hybridu Toyota HSD (Hybrid Synergy Drive). Všimněte si uspořádání elektrických strojů MG1 a MG2 ve vztahu ke spalovacímu motoru. Obrázek znázorňuje pohon současného Yarisu Hybrid, proto je tam tříválcový motor.
    Schéma hnacího řetězce hybridu Toyota HSD (Hybrid Synergy Drive). Všimněte si uspořádání elektrických strojů MG1 a MG2 ve vztahu ke spalovacímu motoru. Obrázek znázorňuje pohon současného Yarisu Hybrid, proto je tam tříválcový motor.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid
    Toyota Camry 2.5 Hybrid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Přední náprava je modifikovaným McPhersonem. Spodní čep je měnitelný samostatně. Podvozek vydrží hodně, pokud ale auto jezdí převážně v Praze, už po 80 000 km může být hlučnější.
    Přední náprava je modifikovaným McPhersonem. Spodní čep je měnitelný samostatně. Podvozek vydrží hodně, pokud ale auto jezdí převážně v Praze, už po 80 000 km může být hlučnější.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Zadní víceprvková náprava se spoléhá výhradně na ocelová ramena. Hliník tady nehledejte.
    Zadní víceprvková náprava se spoléhá výhradně na ocelová ramena. Hliník tady nehledejte.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Palubní deska vozu před modernizací v roce 2021 ještě s osmipalcovým displejem infotainmentu.
Devítipalcový dotykový monitor zcela odstranil dřívější slabinu v konektivitě, když nabízí jak Apple CarPlay, tak také Android Auto.
Nejmenší původní sedmipalcový diplej multimediálního systému Toyota Touch 2 .
Zavazadelník se sklopnými dělenými opěradly. Panty víka kufru nejsou řešeny moc prakticky.
Zavazadelník verze Executive s paketem VIP. Za loketní opěrkou je průvlak třeba na lyže.
Úsadami zanesený vnitřek EGR systému
Motor s převodovkou eCVT.
Executive s paketem VIP, a tedy elektricky měnitelným sklonem opěradel, nezávisle pravá a levá strana.
Přístrojový štít je skoro tradiční, když využívá čtyři analogové ukazatele. Otáčkoměr chybí, ale v praxi to ničemu nevadí. V rámci paketu VIP byl i head-up displej.
Ovládání zadních sedadel, ale také třetí zóny klimatizace.
Celek invertoru s konvertorem s vlastním okruhem chlazení kapalinou.
Toyota Camry
Všechna camry mají LED pro denní svícení a potkávací světla. Executive využívá diody i pro dálkový světlomet.
V Evropě mělo camry výhradně poháněnou přední nápravu. Všimněte si velkého podmotorového rámu.
Toyota Camry
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Kabina po modernizaci s devítipalcovou obrazovkou.
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Volič převodovky eCVT je mechanický.
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Volič režimů jízdy. Mód EV vyloučí spalovací agregát.
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Zadní lavice po modernizaci ve verzi bez elektrického ovládání sklonu opěradel.
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Pomocná 12voltová baterie typu AGM našla své místo v pravém zadním podběhu. Mimo jiné napájí stykače vysokého napětí obvodu trakčního akumulátoru.
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Opěradlo je dělené v poměru 60:40.
Opěradla se sklápějí z kufru.
Velký čtyřválec dostal pro zklidnění chodu kazetu s vyvažovacími hřídeli ve spodní části klikové skříně.
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Mechanicky poháněné vysokotlaké čerpadlo přímého vstřikování benzinu
Elektrický přesuvník časování sání VVT-iE
Toyota Camry 2.5 Hybrid
EGR ventil systému recirkulace spalin.
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Camry nepoužívá žádné speciální zvedací body jako třeba BMW nebo mercedesy.
Toyota Camry 2.5 Hybrid
I vzhledem k nízkému proběhu jsme na testovaném voze nenašli žádné závady.
Olej T-WS, kterým se plní hybridní převodovka.
Příčný řez hybridní převodovkou P710.
Schéma hnacího řetězce hybridu Toyota HSD (Hybrid Synergy Drive). Všimněte si uspořádání elektrických strojů MG1 a MG2 ve vztahu ke spalovacímu motoru. Obrázek znázorňuje pohon současného Yarisu Hybrid, proto je tam tříválcový motor.
Toyota Camry 2.5 Hybrid
Přední náprava je modifikovaným McPhersonem. Spodní čep je měnitelný samostatně. Podvozek vydrží hodně, pokud ale auto jezdí převážně v Praze, už po 80 000 km může být hlučnější.
Zadní víceprvková náprava se spoléhá výhradně na ocelová ramena. Hliník tady nehledejte.