Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Palubní deska vozu před modernizací v roce 2021 ještě s osmipalcovým displejem infotainmentu.|
Zdroj: Svět motorů
Devítipalcový dotykový monitor zcela odstranil dřívější slabinu v konektivitě, když nabízí jak Apple CarPlay, tak také Android Auto.|
Zdroj: Svět motorů
Nejmenší původní sedmipalcový diplej multimediálního systému Toyota Touch 2 .|
Zdroj: Svět motorů
Zavazadelník se sklopnými dělenými opěradly. Panty víka kufru nejsou řešeny moc prakticky.|
Zdroj: Svět motorů
Zavazadelník verze Executive s paketem VIP. Za loketní opěrkou je průvlak třeba na lyže.|
Zdroj: Svět motorů
Úsadami zanesený vnitřek EGR systému|
Zdroj: Svět motorů
Motor s převodovkou eCVT.|
Zdroj: Svět motorů
Executive s paketem VIP, a tedy elektricky měnitelným sklonem opěradel, nezávisle pravá a levá strana.|
Zdroj: Svět motorů
Přístrojový štít je skoro tradiční, když využívá čtyři analogové ukazatele. Otáčkoměr chybí, ale v praxi to ničemu nevadí. V rámci paketu VIP byl i head-up displej.|
Zdroj: Svět motorů
Ovládání zadních sedadel, ale také třetí zóny klimatizace.|
Zdroj: Svět motorů
Celek invertoru s konvertorem s vlastním okruhem chlazení kapalinou.|
Zdroj: Svět motorů
Toyota Camry|
Zdroj: Svět motorů
Všechna camry mají LED pro denní svícení a potkávací světla. Executive využívá diody i pro dálkový světlomet.|
Zdroj: Svět motorů
V Evropě mělo camry výhradně poháněnou přední nápravu. Všimněte si velkého podmotorového rámu.|
Zdroj: Svět motorů
Toyota Camry|
Zdroj: Svět motorů
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Kabina po modernizaci s devítipalcovou obrazovkou.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Volič převodovky eCVT je mechanický.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Zadní lavice po modernizaci ve verzi bez elektrického ovládání sklonu opěradel.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Pomocná 12voltová baterie typu AGM našla své místo v pravém zadním podběhu. Mimo jiné napájí stykače vysokého napětí obvodu trakčního akumulátoru.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Opěradlo je dělené v poměru 60:40.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Opěradla se sklápějí z kufru.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Velký čtyřválec dostal pro zklidnění chodu kazetu s vyvažovacími hřídeli ve spodní části klikové skříně.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Schéma hnacího řetězce hybridu Toyota HSD (Hybrid Synergy Drive). Všimněte si uspořádání elektrických strojů MG1 a MG2 ve vztahu ke spalovacímu motoru. Obrázek znázorňuje pohon současného Yarisu Hybrid, proto je tam tříválcový motor.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Toyota Camry 2.5 Hybrid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Přední náprava je modifikovaným McPhersonem. Spodní čep je měnitelný samostatně. Podvozek vydrží hodně, pokud ale auto jezdí převážně v Praze, už po 80 000 km může být hlučnější.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Zadní víceprvková náprava se spoléhá výhradně na ocelová ramena. Hliník tady nehledejte.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl