Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?

1/155
Přehled fotografií
Zavřít
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW E65 bylo první s ovládáním i-Drive
    BMW E65 bylo první s ovládáním i-Drive| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Příplatkové komfortní sedačky jsou impozantní. Místo tvrdé základní kůže Nasca však znalci preferují měkčí Merino či Nappa.
    Příplatkové komfortní sedačky jsou impozantní. Místo tvrdé základní kůže Nasca však znalci preferují měkčí Merino či Nappa.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Většina E65 má vůle v podvozku, které však méně citlivý řidič díky skvělému odhlučnění moc nevnímá. Jejich kontrola je nutnou součástí každé servisní inspekce.
    Většina E65 má vůle v podvozku, které však méně citlivý řidič díky skvělému odhlučnění moc nevnímá. Jejich kontrola je nutnou součástí každé servisní inspekce.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hrozivý modrý kouř způsobují opravdu jen tato malá těsnění dříků ventilů - takzvané simerinky. Čeští specialisté jejich výměnu zvládnou i bez demontáže hlavy válců.
    Hrozivý modrý kouř způsobují opravdu jen tato malá těsnění dříků ventilů - takzvané simerinky. Čeští specialisté jejich výměnu zvládnou i bez demontáže hlavy válců.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hezky je vidět systém hydraulických stabilizátorů, ale také rozsáhlé úniky oleje z motoru. Často naleptají i ramena.
    Hezky je vidět systém hydraulických stabilizátorů, ale také rozsáhlé úniky oleje z motoru. Často naleptají i ramena.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Většina E65 má vůle v podvozku, které však méně citlivý řidič díky skvělému odhlučnění moc nevnímá. Jejich kontrola je nutnou součástí každé servisní inspekce.
    Většina E65 má vůle v podvozku, které však méně citlivý řidič díky skvělému odhlučnění moc nevnímá. Jejich kontrola je nutnou součástí každé servisní inspekce.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • I z motoru testovaného vozu už masivně unikal olej. Jako první to odnese alternátor. Takových „mrtvolek“ mají v Žerotíně pro výstrahu už více.
    I z motoru testovaného vozu už masivně unikal olej. Jako první to odnese alternátor. Takových „mrtvolek“ mají v Žerotíně pro výstrahu už více.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hrozivý modrý kouř způsobují opravdu jen tato malá těsnění dříků ventilů - takzvané simerinky. Čeští specialisté jejich výměnu zvládnou i bez demontáže hlavy válců.
    Hrozivý modrý kouř způsobují opravdu jen tato malá těsnění dříků ventilů - takzvané simerinky. Čeští specialisté jejich výměnu zvládnou i bez demontáže hlavy válců.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Problémy se stěrači způsobuje rezavějící osička. Specialisté si ji nechávají vyrábět nerezovou.
    Problémy se stěrači způsobuje rezavějící osička. Specialisté si ji nechávají vyrábět nerezovou.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Velmi důležitá je pravidelná kontrola a čištění odtoků.
    Velmi důležitá je pravidelná kontrola a čištění odtoků.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • I z motoru testovaného vozu už masivně unikal olej. Jako první to odnese alternátor.
    I z motoru testovaného vozu už masivně unikal olej. Jako první to odnese alternátor.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Levá strana zavazadelníku představuje uzel problémů. Obvykle sem na měniče DVD vyteče olej z jeho hydraulického pohonu. A sídlí zde zesilovač systému Logic 7, který časem slábne.
    Levá strana zavazadelníku představuje uzel problémů. Obvykle sem na měniče DVD vyteče olej z jeho hydraulického pohonu. A sídlí zde zesilovač systému Logic 7, který časem slábne.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Jaroslav Važanský vystudoval počítače a mechatroniku. Na snímku s originální lahvičkou oleje do ovládání kufru, která má mnohem levnější náhradu přímo od Shellu.
    Jaroslav Važanský vystudoval počítače a mechatroniku. Na snímku s originální lahvičkou oleje do ovládání kufru, která má mnohem levnější náhradu přímo od Shellu.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Pístnice aretace dveří se v BMW mění jen jako celek. Přitom postačí dát do nich nové silentbloky.
    Pístnice aretace dveří se v BMW mění jen jako celek. Přitom postačí dát do nich nové silentbloky.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Řez hydraulickým stavěcím mechanismem aktivního stabilizátoru Dynamic Drive. Naklápí se čerpáním oleje do komor.
    Řez hydraulickým stavěcím mechanismem aktivního stabilizátoru Dynamic Drive. Naklápí se čerpáním oleje do komor.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Při koupi nechte zahřátý motor běžet pár minut na volnoběh. Pak prošlápněte plyn. Modrý kouř znamená opravu za 30 000 Kč
    Při koupi nechte zahřátý motor běžet pár minut na volnoběh. Pak prošlápněte plyn. Modrý kouř znamená opravu za 30 000 Kč| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dům Jaroslava Vážanského v Žerotíně poznáte podle několika zaparkovaných E65/E66. Jinde už tato BMW k vidění moc nejsou.
    Dům Jaroslava Vážanského v Žerotíně poznáte podle několika zaparkovaných E65/E66. Jinde už tato BMW k vidění moc nejsou.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • BMW 750i
    BMW 750i| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Když se to umí, vejde se do zavazadelníku i 103litrová nádrž na LPG bez zmenšení jeho objemu. A plnicí hrdlo se schová vedle palivového.
    Když se to umí, vejde se do zavazadelníku i 103litrová nádrž na LPG bez zmenšení jeho objemu. A plnicí hrdlo se schová vedle palivového.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW E65 bylo první s ovládáním i-Drive
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
Příplatkové komfortní sedačky jsou impozantní. Místo tvrdé základní kůže Nasca však znalci preferují měkčí Merino či Nappa.
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
Většina E65 má vůle v podvozku, které však méně citlivý řidič díky skvělému odhlučnění moc nevnímá. Jejich kontrola je nutnou součástí každé servisní inspekce.
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
Hrozivý modrý kouř způsobují opravdu jen tato malá těsnění dříků ventilů - takzvané simerinky. Čeští specialisté jejich výměnu zvládnou i bez demontáže hlavy válců.
Hezky je vidět systém hydraulických stabilizátorů, ale také rozsáhlé úniky oleje z motoru. Často naleptají i ramena.
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
Většina E65 má vůle v podvozku, které však méně citlivý řidič díky skvělému odhlučnění moc nevnímá. Jejich kontrola je nutnou součástí každé servisní inspekce.
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
I z motoru testovaného vozu už masivně unikal olej. Jako první to odnese alternátor. Takových „mrtvolek“ mají v Žerotíně pro výstrahu už více.
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
Hrozivý modrý kouř způsobují opravdu jen tato malá těsnění dříků ventilů - takzvané simerinky. Čeští specialisté jejich výměnu zvládnou i bez demontáže hlavy válců.
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
Problémy se stěrači způsobuje rezavějící osička. Specialisté si ji nechávají vyrábět nerezovou.
BMW 750i
BMW 750i
Velmi důležitá je pravidelná kontrola a čištění odtoků.
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
I z motoru testovaného vozu už masivně unikal olej. Jako první to odnese alternátor.
BMW 750i
Levá strana zavazadelníku představuje uzel problémů. Obvykle sem na měniče DVD vyteče olej z jeho hydraulického pohonu. A sídlí zde zesilovač systému Logic 7, který časem slábne.
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
Jaroslav Važanský vystudoval počítače a mechatroniku. Na snímku s originální lahvičkou oleje do ovládání kufru, která má mnohem levnější náhradu přímo od Shellu.
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
Pístnice aretace dveří se v BMW mění jen jako celek. Přitom postačí dát do nich nové silentbloky.
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
Řez hydraulickým stavěcím mechanismem aktivního stabilizátoru Dynamic Drive. Naklápí se čerpáním oleje do komor.
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
Při koupi nechte zahřátý motor běžet pár minut na volnoběh. Pak prošlápněte plyn. Modrý kouř znamená opravu za 30 000 Kč
BMW 750i
BMW 750i
Dům Jaroslava Vážanského v Žerotíně poznáte podle několika zaparkovaných E65/E66. Jinde už tato BMW k vidění moc nejsou.
BMW 750i
BMW 750i
BMW 750i
Když se to umí, vejde se do zavazadelníku i 103litrová nádrž na LPG bez zmenšení jeho objemu. A plnicí hrdlo se schová vedle palivového.