BMW E65 bylo první s ovládáním i-Drive|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Příplatkové komfortní sedačky jsou impozantní. Místo tvrdé základní kůže Nasca však znalci preferují měkčí Merino či Nappa.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Většina E65 má vůle v podvozku, které však méně citlivý řidič díky skvělému odhlučnění moc nevnímá. Jejich kontrola je nutnou součástí každé servisní inspekce.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hrozivý modrý kouř způsobují opravdu jen tato malá těsnění dříků ventilů - takzvané simerinky. Čeští specialisté jejich výměnu zvládnou i bez demontáže hlavy válců.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hezky je vidět systém hydraulických stabilizátorů, ale také rozsáhlé úniky oleje z motoru. Často naleptají i ramena.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Většina E65 má vůle v podvozku, které však méně citlivý řidič díky skvělému odhlučnění moc nevnímá. Jejich kontrola je nutnou součástí každé servisní inspekce.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
I z motoru testovaného vozu už masivně unikal olej. Jako první to odnese alternátor. Takových „mrtvolek“ mají v Žerotíně pro výstrahu už více.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hrozivý modrý kouř způsobují opravdu jen tato malá těsnění dříků ventilů - takzvané simerinky. Čeští specialisté jejich výměnu zvládnou i bez demontáže hlavy válců.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Problémy se stěrači způsobuje rezavějící osička. Specialisté si ji nechávají vyrábět nerezovou.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Velmi důležitá je pravidelná kontrola a čištění odtoků.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
I z motoru testovaného vozu už masivně unikal olej. Jako první to odnese alternátor.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Levá strana zavazadelníku představuje uzel problémů. Obvykle sem na měniče DVD vyteče olej z jeho hydraulického pohonu. A sídlí zde zesilovač systému Logic 7, který časem slábne.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Jaroslav Važanský vystudoval počítače a mechatroniku. Na snímku s originální lahvičkou oleje do ovládání kufru, která má mnohem levnější náhradu přímo od Shellu.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Pístnice aretace dveří se v BMW mění jen jako celek. Přitom postačí dát do nich nové silentbloky.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Řez hydraulickým stavěcím mechanismem aktivního stabilizátoru Dynamic Drive. Naklápí se čerpáním oleje do komor.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Při koupi nechte zahřátý motor běžet pár minut na volnoběh. Pak prošlápněte plyn. Modrý kouř znamená opravu za 30 000 Kč|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dům Jaroslava Vážanského v Žerotíně poznáte podle několika zaparkovaných E65/E66. Jinde už tato BMW k vidění moc nejsou.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Když se to umí, vejde se do zavazadelníku i 103litrová nádrž na LPG bez zmenšení jeho objemu. A plnicí hrdlo se schová vedle palivového.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík