Ojeté elektromobily Češi milují stále víc. Letos se jich už dovezlo více než za celý rok 2024

106/145
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej.
    Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu.
    Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované.
    Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Oceňujeme spoustu místa, stále ale bojujeme s dotykovým ovládáním a také voličem převodovky za volantem vedle displeje. Auto má pouze jednu úroveň rekuperace (B), která například ve sportovním režimu nejde vypnout.
    Oceňujeme spoustu místa, stále ale bojujeme s dotykovým ovládáním a také voličem převodovky za volantem vedle displeje. Auto má pouze jednu úroveň rekuperace (B), která například ve sportovním režimu nejde vypnout.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč
    Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů.
    I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo
    Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Velká, 20“ litá kola za příplatek 15 700 Kč (pouze verze Pro S, jinak 47 000 Kč) mají nezvyklý design a mají zlepšovat aerodynamiku vozu
    Velká, 20“ litá kola za příplatek 15 700 Kč (pouze verze Pro S, jinak 47 000 Kč) mají nezvyklý design a mají zlepšovat aerodynamiku vozu| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • Mini Cooper SE
    Mini Cooper SE| Zdroj: Auto.cz/Jiří Křenek
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • BMW i3
    BMW i3| Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Enyaq RS
    Škoda Enyaq RS| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mini Cooper SE
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej.
Volkswagen ID.3 Pro S
Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu.
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované.
Oceňujeme spoustu místa, stále ale bojujeme s dotykovým ovládáním a také voličem převodovky za volantem vedle displeje. Auto má pouze jednu úroveň rekuperace (B), která například ve sportovním režimu nejde vypnout.
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů.
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Velká, 20“ litá kola za příplatek 15 700 Kč (pouze verze Pro S, jinak 47 000 Kč) mají nezvyklý design a mají zlepšovat aerodynamiku vozu
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
Mini Cooper SE
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
BMW i3
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS
Škoda Enyaq RS