V průběhu výroby se výfuk stěhoval dozadu. Na začátku u Eura 4 v roce 2006 vykukoval pod kabinou, s pozvolným přibýváním emisních systémů se dostal až před zadní kolo.|
Zdroj: Svět motorů
Ducato Maxi neznamená velikost, ale vyšší úroveň mechanické dimenzace|
Zdroj: Svět motorů
Původní tvář italsko-francouzských trojčat z roku 2006 měla čelní světlomety podobně vysoko jako osm let předtím multipla. Za deště nebo sněžení byly kvůli sebeoslňování za trest.|
Zdroj: Svět motorů
Otočný panel ventilace nemá zrovna nejintuitivnější logiku. O skutečnou zábavu se však v noci umí postarat náhle zhaslý světlovod.|
Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
Levý sedák už někdo nákladně přečalounil, potrhané je už ale i opěradlo. Důkaz o tom, že v autě jezdil většinou jen řidič. A hodně často z něj vystupoval.|
Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
S nejnovějším motorem 2.2 Multijet3 Evo se italská dodávka dokáže pochlubit i nevídanou průměrnou spotřebou 6,5 litru|
Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
Některé flotily nakupují auta s prosklenými zadními dveřmi. Získáte lepší výhled dozadu a vnější zrcátko, ale náklad neskryjete.|
Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
Šestimetrová dodávka jezdí příjemně a ovládá se komfortně. Občas však zadní posuvné dveře chybně nahlásí, že jsou nedovřené.|
Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
V roce 1974 se Fiat 242, přímý předchůdce ducata, chlubil vyobrazenými mírami. Dnešní verze L4H2 se natáhla na vnitřní délku 4070 mm, šířku 1422 mm mezi podběhy a výšku 1930 milimetrů.|
Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
Největší motorářský průšvih původních trojčat z továrny Sevel Nord prozrazuje zdvihový objem 2179 cm3 a pochází od někdejšího francouzského koncernu PSA|
Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
Servisní technici firmy Autocentrum Dojáček chválí své zákazníky. Rádi si totiž dobrovolně zkracují lhůty výměny oleje z předepsaných až 50 000 km na rozumných 15 000 kilometrů.|
Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
„No jo, dopředu se to jezdí. Ale dozadu, to už chce fištrona.“ Anebo parkovací kameru. Jenže ta je standardem až od loňska.|
Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
Od loňska se ducato & spol. vyrábí vedle italské Atessy i v Glivicích. Malá nápověda: polské vozy rozeznáte podle mnohem poctivější vrstvy tmele nanesené mezi panely na bocích|
Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
Vinou vlhkosti uvnitř světlometů se na silnici i před vzorně umytým boxerem objevovaly takovéhle ufologické obrazce. Přesto byla svítivost slušná.|
Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
Stejný klíček si majitelé pětistovek hýčkají uměleckými barevnými kryty, tady jsme se ho však skoro štítili dotknout|
Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
Navzdory skeptickému přijetí kvůli pověsti francouzského motoru si nakonec boxer z čelákovického autoservisu odvezl velmi dobrý posudek|
Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
Nejslabší antikorozní ochrana byla dopřána podvozku. U sedmiletého vozu nás potěšil hezký stav. Dlouhou dobu má ještě před sebou dokonce i výfuk.|
Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
Přední světlomety se občas vinou netěsností mlží, což nejenže vypadá nedůstojně, ale navíc se tím zhoršuje osvit vozovky|
Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger