Ojeté velké dodávky koncernu Stellantis: Bilancování před dvacetinami

49/88
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • V průběhu výroby se výfuk stěhoval dozadu. Na začátku u Eura 4 v roce 2006 vykukoval pod kabinou, s pozvolným přibýváním emisních systémů se dostal až před zadní kolo.
    V průběhu výroby se výfuk stěhoval dozadu. Na začátku u Eura 4 v roce 2006 vykukoval pod kabinou, s pozvolným přibýváním emisních systémů se dostal až před zadní kolo.| Zdroj: Svět motorů
  • Ducato Maxi neznamená velikost, ale vyšší úroveň mechanické dimenzace
    Ducato Maxi neznamená velikost, ale vyšší úroveň mechanické dimenzace| Zdroj: Svět motorů
  • Původní tvář italsko-francouzských trojčat z roku 2006 měla čelní světlomety podobně vysoko jako osm let předtím multipla. Za deště nebo sněžení byly kvůli sebeoslňování za trest.
    Původní tvář italsko-francouzských trojčat z roku 2006 měla čelní světlomety podobně vysoko jako osm let předtím multipla. Za deště nebo sněžení byly kvůli sebeoslňování za trest.| Zdroj: Svět motorů
  • RAM ProMaster
    RAM ProMaster| Zdroj: Svět motorů
  • RAM ProMaster
    RAM ProMaster| Zdroj: Svět motorů
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Otočný panel ventilace nemá zrovna nejintuitivnější logiku. O skutečnou zábavu se však v noci umí postarat náhle zhaslý světlovod.
    Otočný panel ventilace nemá zrovna nejintuitivnější logiku. O skutečnou zábavu se však v noci umí postarat náhle zhaslý světlovod.| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Levý sedák už někdo nákladně přečalounil, potrhané je už ale i opěradlo. Důkaz o tom, že v autě jezdil většinou jen řidič. A hodně často z něj vystupoval.
    Levý sedák už někdo nákladně přečalounil, potrhané je už ale i opěradlo. Důkaz o tom, že v autě jezdil většinou jen řidič. A hodně často z něj vystupoval.| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • S nejnovějším motorem 2.2 Multijet3 Evo se italská dodávka dokáže pochlubit i nevídanou průměrnou spotřebou 6,5 litru
    S nejnovějším motorem 2.2 Multijet3 Evo se italská dodávka dokáže pochlubit i nevídanou průměrnou spotřebou 6,5 litru| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Některé flotily nakupují auta s prosklenými zadními dveřmi. Získáte lepší výhled dozadu a vnější zrcátko, ale náklad neskryjete.
    Některé flotily nakupují auta s prosklenými zadními dveřmi. Získáte lepší výhled dozadu a vnější zrcátko, ale náklad neskryjete.| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Brzdový a plynový pedál jsou u sebe natolik blízko, že si občas při brzdění nechtěně přidáte trochu plynu
    Brzdový a plynový pedál jsou u sebe natolik blízko, že si občas při brzdění nechtěně přidáte trochu plynu| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Šestimetrová dodávka jezdí příjemně a ovládá se komfortně. Občas však zadní posuvné dveře chybně nahlásí, že jsou nedovřené.
    Šestimetrová dodávka jezdí příjemně a ovládá se komfortně. Občas však zadní posuvné dveře chybně nahlásí, že jsou nedovřené.| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • V roce 1974 se Fiat 242, přímý předchůdce ducata, chlubil vyobrazenými mírami. Dnešní verze L4H2 se natáhla na vnitřní délku 4070 mm, šířku 1422 mm mezi podběhy a výšku 1930 milimetrů.
    V roce 1974 se Fiat 242, přímý předchůdce ducata, chlubil vyobrazenými mírami. Dnešní verze L4H2 se natáhla na vnitřní délku 4070 mm, šířku 1422 mm mezi podběhy a výšku 1930 milimetrů.| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Největší motorářský průšvih původních trojčat z továrny Sevel Nord prozrazuje zdvihový objem 2179 cm3 a pochází od někdejšího francouzského koncernu PSA
    Největší motorářský průšvih původních trojčat z továrny Sevel Nord prozrazuje zdvihový objem 2179 cm3 a pochází od někdejšího francouzského koncernu PSA| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Servisní technici firmy Autocentrum Dojáček chválí své zákazníky. Rádi si totiž dobrovolně zkracují lhůty výměny oleje z předepsaných až 50 000 km na rozumných 15 000 kilometrů.
    Servisní technici firmy Autocentrum Dojáček chválí své zákazníky. Rádi si totiž dobrovolně zkracují lhůty výměny oleje z předepsaných až 50 000 km na rozumných 15 000 kilometrů.| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • „No jo, dopředu se to jezdí. Ale dozadu, to už chce fištrona.“ Anebo parkovací kameru. Jenže ta je standardem až od loňska.
    „No jo, dopředu se to jezdí. Ale dozadu, to už chce fištrona.“ Anebo parkovací kameru. Jenže ta je standardem až od loňska.| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Od loňska se ducato & spol. vyrábí vedle italské Atessy i v Glivicích. Malá nápověda: polské vozy rozeznáte podle mnohem poctivější vrstvy tmele nanesené mezi panely na bocích
    Od loňska se ducato & spol. vyrábí vedle italské Atessy i v Glivicích. Malá nápověda: polské vozy rozeznáte podle mnohem poctivější vrstvy tmele nanesené mezi panely na bocích| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Vinou vlhkosti uvnitř světlometů se na silnici i před vzorně umytým boxerem objevovaly takovéhle ufologické obrazce. Přesto byla svítivost slušná.
    Vinou vlhkosti uvnitř světlometů se na silnici i před vzorně umytým boxerem objevovaly takovéhle ufologické obrazce. Přesto byla svítivost slušná.| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Stejný klíček si majitelé pětistovek hýčkají uměleckými barevnými kryty, tady jsme se ho však skoro štítili dotknout
    Stejný klíček si majitelé pětistovek hýčkají uměleckými barevnými kryty, tady jsme se ho však skoro štítili dotknout| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Navzdory skeptickému přijetí kvůli pověsti francouzského motoru si nakonec boxer z čelákovického autoservisu odvezl velmi dobrý posudek
    Navzdory skeptickému přijetí kvůli pověsti francouzského motoru si nakonec boxer z čelákovického autoservisu odvezl velmi dobrý posudek| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Nejslabší antikorozní ochrana byla dopřána podvozku. U sedmiletého vozu nás potěšil hezký stav. Dlouhou dobu má ještě před sebou dokonce i výfuk.
    Nejslabší antikorozní ochrana byla dopřána podvozku. U sedmiletého vozu nás potěšil hezký stav. Dlouhou dobu má ještě před sebou dokonce i výfuk.| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Netknuté a stále pružné manžety řízení doplňovalo pořád ještě solidní brzdové obložení
    Netknuté a stále pružné manžety řízení doplňovalo pořád ještě solidní brzdové obložení| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
    Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
  • Přední světlomety se občas vinou netěsností mlží, což nejenže vypadá nedůstojně, ale navíc se tím zhoršuje osvit vozovky
    Přední světlomety se občas vinou netěsností mlží, což nejenže vypadá nedůstojně, ale navíc se tím zhoršuje osvit vozovky| Zdroj: auto.cz/Filip Ehrenberger
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
V průběhu výroby se výfuk stěhoval dozadu. Na začátku u Eura 4 v roce 2006 vykukoval pod kabinou, s pozvolným přibýváním emisních systémů se dostal až před zadní kolo.
Ducato Maxi neznamená velikost, ale vyšší úroveň mechanické dimenzace
Původní tvář italsko-francouzských trojčat z roku 2006 měla čelní světlomety podobně vysoko jako osm let předtím multipla. Za deště nebo sněžení byly kvůli sebeoslňování za trest.
RAM ProMaster
RAM ProMaster
Fiat Ducato
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Otočný panel ventilace nemá zrovna nejintuitivnější logiku. O skutečnou zábavu se však v noci umí postarat náhle zhaslý světlovod.
Levý sedák už někdo nákladně přečalounil, potrhané je už ale i opěradlo. Důkaz o tom, že v autě jezdil většinou jen řidič. A hodně často z něj vystupoval.
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
S nejnovějším motorem 2.2 Multijet3 Evo se italská dodávka dokáže pochlubit i nevídanou průměrnou spotřebou 6,5 litru
Některé flotily nakupují auta s prosklenými zadními dveřmi. Získáte lepší výhled dozadu a vnější zrcátko, ale náklad neskryjete.
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Brzdový a plynový pedál jsou u sebe natolik blízko, že si občas při brzdění nechtěně přidáte trochu plynu
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Šestimetrová dodávka jezdí příjemně a ovládá se komfortně. Občas však zadní posuvné dveře chybně nahlásí, že jsou nedovřené.
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
V roce 1974 se Fiat 242, přímý předchůdce ducata, chlubil vyobrazenými mírami. Dnešní verze L4H2 se natáhla na vnitřní délku 4070 mm, šířku 1422 mm mezi podběhy a výšku 1930 milimetrů.
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Největší motorářský průšvih původních trojčat z továrny Sevel Nord prozrazuje zdvihový objem 2179 cm3 a pochází od někdejšího francouzského koncernu PSA
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Servisní technici firmy Autocentrum Dojáček chválí své zákazníky. Rádi si totiž dobrovolně zkracují lhůty výměny oleje z předepsaných až 50 000 km na rozumných 15 000 kilometrů.
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
„No jo, dopředu se to jezdí. Ale dozadu, to už chce fištrona.“ Anebo parkovací kameru. Jenže ta je standardem až od loňska.
Od loňska se ducato & spol. vyrábí vedle italské Atessy i v Glivicích. Malá nápověda: polské vozy rozeznáte podle mnohem poctivější vrstvy tmele nanesené mezi panely na bocích
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Vinou vlhkosti uvnitř světlometů se na silnici i před vzorně umytým boxerem objevovaly takovéhle ufologické obrazce. Přesto byla svítivost slušná.
Stejný klíček si majitelé pětistovek hýčkají uměleckými barevnými kryty, tady jsme se ho však skoro štítili dotknout
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Navzdory skeptickému přijetí kvůli pověsti francouzského motoru si nakonec boxer z čelákovického autoservisu odvezl velmi dobrý posudek
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Nejslabší antikorozní ochrana byla dopřána podvozku. U sedmiletého vozu nás potěšil hezký stav. Dlouhou dobu má ještě před sebou dokonce i výfuk.
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Netknuté a stále pružné manžety řízení doplňovalo pořád ještě solidní brzdové obložení
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Peugeot Boxer L3H2 2.2 BlueHDi (96 kW)
Přední světlomety se občas vinou netěsností mlží, což nejenže vypadá nedůstojně, ale navíc se tím zhoršuje osvit vozovky