Martin Vaculík a ojetá Škoda Enyaq: A přichází spokojenost

20/47
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Škoda
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Škoda
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Škoda
  • V interiéru nejvíc zlobil kapacitní volant, který nerozeznal ruce a vypínal asistenty
    V interiéru nejvíc zlobil kapacitní volant, který nerozeznal ruce a vypínal asistenty| Zdroj: Škoda
  • Výstražné světlo airbagu znamená obvykle banalitu – stropní modul za 5500 Kč. Obsahuje totiž hlídaný obvod.
    Výstražné světlo airbagu znamená obvykle banalitu – stropní modul za 5500 Kč. Obsahuje totiž hlídaný obvod.| Zdroj: Svět motorů
  • Zpětná kamera má překvapivě špatné rozlišení
    Zpětná kamera má překvapivě špatné rozlišení| Zdroj: Svět motorů
  • Takzvaná rozšířená realita promítá navigační značky na čelní sklo
    Takzvaná rozšířená realita promítá navigační značky na čelní sklo| Zdroj: Škoda
  • Jednotlivé kapacity baterií se liší počtem modulů. Zadní motor má na rotoru permanentní magnety, přední je indukční.
    Jednotlivé kapacity baterií se liší počtem modulů. Zadní motor má na rotoru permanentní magnety, přední je indukční.| Zdroj: Škoda
  • Pohled zespodu na přední hnací jednotku bez krytu. Bohužel ani verze s jen zadním pohonem nemají pod kapotou úložný prostor.
    Pohled zespodu na přední hnací jednotku bez krytu. Bohužel ani verze s jen zadním pohonem nemají pod kapotou úložný prostor.| Zdroj: Svět motorů
  • Dle vývojářů jsou bubnové brzdy pro elektromobil vhodnější než reznoucí kotouče. Termočlánek samostavu zabraňuje jeho přílišnému vysunutí u horkých brzd. K montáži je potřeba přípravek.
    Dle vývojářů jsou bubnové brzdy pro elektromobil vhodnější než reznoucí kotouče. Termočlánek samostavu zabraňuje jeho přílišnému vysunutí u horkých brzd. K montáži je potřeba přípravek.| Zdroj: Škoda
  • Dle vývojářů jsou bubnové brzdy pro elektromobil vhodnější než reznoucí kotouče. Termočlánek samostavu zabraňuje jeho přílišnému vysunutí u horkých brzd. K montáži je potřeba přípravek.
    Dle vývojářů jsou bubnové brzdy pro elektromobil vhodnější než reznoucí kotouče. Termočlánek samostavu zabraňuje jeho přílišnému vysunutí u horkých brzd. K montáži je potřeba přípravek.| Zdroj: Svět motorů
  • Dle vývojářů jsou bubnové brzdy pro elektromobil vhodnější než reznoucí kotouče. Termočlánek samostavu zabraňuje jeho přílišnému vysunutí u horkých brzd. K montáži je potřeba přípravek.
    Dle vývojářů jsou bubnové brzdy pro elektromobil vhodnější než reznoucí kotouče. Termočlánek samostavu zabraňuje jeho přílišnému vysunutí u horkých brzd. K montáži je potřeba přípravek.| Zdroj: Svět motorů
  • Do kufru se vejde celý obvyklý dílenský stolek. Rozkládací koberec ochrání nárazník.
    Do kufru se vejde celý obvyklý dílenský stolek. Rozkládací koberec ochrání nárazník.| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Do kufru se vejde celý obvyklý dílenský stolek. Rozkládací koberec ochrání nárazník.
    Do kufru se vejde celý obvyklý dílenský stolek. Rozkládací koberec ochrání nárazník.| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Toto je extrémní, nikoliv běžný stav předních brzd. Vůz pravděpodobně dlouho stál, a zatímco u spalovacího auta by desky korozi možná obrousily, tak u elektromobilu ji jen tak rozmazaly.
    Toto je extrémní, nikoliv běžný stav předních brzd. Vůz pravděpodobně dlouho stál, a zatímco u spalovacího auta by desky korozi možná obrousily, tak u elektromobilu ji jen tak rozmazaly.| Zdroj: Svět motorů
  • Toto je extrémní, nikoliv běžný stav předních brzd. Vůz pravděpodobně dlouho stál, a zatímco u spalovacího auta by desky korozi možná obrousily, tak u elektromobilu ji jen tak rozmazaly.
    Toto je extrémní, nikoliv běžný stav předních brzd. Vůz pravděpodobně dlouho stál, a zatímco u spalovacího auta by desky korozi možná obrousily, tak u elektromobilu ji jen tak rozmazaly.| Zdroj: Svět motorů
  • Frajeřinka nevyšla: Ve zpětných zrcátkách jsou projektory světelného podpisu na zem. Nahoře nový vůz, dole dvouletý.
    Frajeřinka nevyšla: Ve zpětných zrcátkách jsou projektory světelného podpisu na zem. Nahoře nový vůz, dole dvouletý.| Zdroj: Svět motorů
  • Frajeřinka nevyšla: Ve zpětných zrcátkách jsou projektory světelného podpisu na zem. Nahoře nový vůz, dole dvouletý.
    Frajeřinka nevyšla: Ve zpětných zrcátkách jsou projektory světelného podpisu na zem. Nahoře nový vůz, dole dvouletý.| Zdroj: Svět motorů
  • Rychlé stejnosměrné DC nabíjení výkonem až 175 kW je drahé.
    Rychlé stejnosměrné DC nabíjení výkonem až 175 kW je drahé.| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Když někde chcete strávit delší čas, oceníte pomalé AC 11 kW, to máte většinou i doma.
    Když někde chcete strávit delší čas, oceníte pomalé AC 11 kW, to máte většinou i doma.| Zdroj: Škoda
  • Pozor na model 50, kterému chybí jedna ze tří fází a nabíjí výkonem jen 7,2 kW. Nemusí tak dostatečně rychle absorbovat třeba letní přetoky ze solární elektrárny. Tuto verzi poznáte dle chybějícího pinu.
    Pozor na model 50, kterému chybí jedna ze tří fází a nabíjí výkonem jen 7,2 kW. Nemusí tak dostatečně rychle absorbovat třeba letní přetoky ze solární elektrárny. Tuto verzi poznáte dle chybějícího pinu.| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Opotřebení hran předních pneumatik je důsledkem obyčejné nápravy, velkého rejdu a vysoké hmotnosti vozu
    Opotřebení hran předních pneumatik je důsledkem obyčejné nápravy, velkého rejdu a vysoké hmotnosti vozu| Zdroj: Svět motorů
  • Rotor předního motoru má dutý hřídel, kterým prochází levá poloosa
    Rotor předního motoru má dutý hřídel, kterým prochází levá poloosa| Zdroj: Škoda
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Škoda
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Škoda
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Škoda
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Škoda
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Škoda
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Většina dočasných uživatelů nenabíjela vůz doma, i když třeba měli tu možnost. Na dlouhý čas by si totiž zvýšili zálohy. Takže v permanenci byly veřejné nabíječky, především pak od fi rmy PRE.
    Většina dočasných uživatelů nenabíjela vůz doma, i když třeba měli tu možnost. Na dlouhý čas by si totiž zvýšili zálohy. Takže v permanenci byly veřejné nabíječky, především pak od fi rmy PRE.| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Většina dočasných uživatelů nenabíjela vůz doma, i když třeba měli tu možnost. Na dlouhý čas by si totiž zvýšili zálohy. Takže v permanenci byly veřejné nabíječky, především pak od fi rmy PRE.
    Většina dočasných uživatelů nenabíjela vůz doma, i když třeba měli tu možnost. Na dlouhý čas by si totiž zvýšili zálohy. Takže v permanenci byly veřejné nabíječky, především pak od fi rmy PRE.| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Pár příkladů, co všechno enyaq v testu odtáhl. S vlekem najezdil asi čtvrtinu všech kilometrů, průměrná spotřeba za celý test byla 21,9 kWh/100 km.
    Pár příkladů, co všechno enyaq v testu odtáhl. S vlekem najezdil asi čtvrtinu všech kilometrů, průměrná spotřeba za celý test byla 21,9 kWh/100 km.| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Pár příkladů, co všechno enyaq v testu odtáhl. S vlekem najezdil asi čtvrtinu všech kilometrů, průměrná spotřeba za celý test byla 21,9 kWh/100 km.
    Pár příkladů, co všechno enyaq v testu odtáhl. S vlekem najezdil asi čtvrtinu všech kilometrů, průměrná spotřeba za celý test byla 21,9 kWh/100 km.| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Pár příkladů, co všechno enyaq v testu odtáhl. S vlekem najezdil asi čtvrtinu všech kilometrů, průměrná spotřeba za celý test byla 21,9 kWh/100 km.
    Pár příkladů, co všechno enyaq v testu odtáhl. S vlekem najezdil asi čtvrtinu všech kilometrů, průměrná spotřeba za celý test byla 21,9 kWh/100 km.| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Bílá kůže je krásná, ale náchylná na zašpinění. Enyaq s ní se vyráběl jen 14 měsíců. Modernizovaný model už vůbec nenabízí verzi Laurin & Klement.
    Bílá kůže je krásná, ale náchylná na zašpinění. Enyaq s ní se vyráběl jen 14 měsíců. Modernizovaný model už vůbec nenabízí verzi Laurin & Klement.| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Kdo jezdí ostře, dokáže boky pneumatik projet až na plátno. Příčinou je výrazná změna odklonu kola v průběhu zatáčení u tlumičové vzpěry.
    Kdo jezdí ostře, dokáže boky pneumatik projet až na plátno. Příčinou je výrazná změna odklonu kola v průběhu zatáčení u tlumičové vzpěry.| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Chybové hlášky byly někdy až kuriózní. Auto například zapomínalo, kolik má najeto, a chtělo kvůli tomu do servisu. Po druhé aktualizaci problémy ustaly.
    Chybové hlášky byly někdy až kuriózní. Auto například zapomínalo, kolik má najeto, a chtělo kvůli tomu do servisu. Po druhé aktualizaci problémy ustaly.| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
  • Škoda Enyaq
    Škoda Enyaq| Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Škoda Enyaq
Škoda Enyaq
Škoda Enyaq
V interiéru nejvíc zlobil kapacitní volant, který nerozeznal ruce a vypínal asistenty
Výstražné světlo airbagu znamená obvykle banalitu – stropní modul za 5500 Kč. Obsahuje totiž hlídaný obvod.
Zpětná kamera má překvapivě špatné rozlišení
Takzvaná rozšířená realita promítá navigační značky na čelní sklo
Jednotlivé kapacity baterií se liší počtem modulů. Zadní motor má na rotoru permanentní magnety, přední je indukční.
Pohled zespodu na přední hnací jednotku bez krytu. Bohužel ani verze s jen zadním pohonem nemají pod kapotou úložný prostor.
Dle vývojářů jsou bubnové brzdy pro elektromobil vhodnější než reznoucí kotouče. Termočlánek samostavu zabraňuje jeho přílišnému vysunutí u horkých brzd. K montáži je potřeba přípravek.
Dle vývojářů jsou bubnové brzdy pro elektromobil vhodnější než reznoucí kotouče. Termočlánek samostavu zabraňuje jeho přílišnému vysunutí u horkých brzd. K montáži je potřeba přípravek.
Dle vývojářů jsou bubnové brzdy pro elektromobil vhodnější než reznoucí kotouče. Termočlánek samostavu zabraňuje jeho přílišnému vysunutí u horkých brzd. K montáži je potřeba přípravek.
Do kufru se vejde celý obvyklý dílenský stolek. Rozkládací koberec ochrání nárazník.
Do kufru se vejde celý obvyklý dílenský stolek. Rozkládací koberec ochrání nárazník.
Toto je extrémní, nikoliv běžný stav předních brzd. Vůz pravděpodobně dlouho stál, a zatímco u spalovacího auta by desky korozi možná obrousily, tak u elektromobilu ji jen tak rozmazaly.
Toto je extrémní, nikoliv běžný stav předních brzd. Vůz pravděpodobně dlouho stál, a zatímco u spalovacího auta by desky korozi možná obrousily, tak u elektromobilu ji jen tak rozmazaly.
Frajeřinka nevyšla: Ve zpětných zrcátkách jsou projektory světelného podpisu na zem. Nahoře nový vůz, dole dvouletý.
Frajeřinka nevyšla: Ve zpětných zrcátkách jsou projektory světelného podpisu na zem. Nahoře nový vůz, dole dvouletý.
Rychlé stejnosměrné DC nabíjení výkonem až 175 kW je drahé.
Když někde chcete strávit delší čas, oceníte pomalé AC 11 kW, to máte většinou i doma.
Pozor na model 50, kterému chybí jedna ze tří fází a nabíjí výkonem jen 7,2 kW. Nemusí tak dostatečně rychle absorbovat třeba letní přetoky ze solární elektrárny. Tuto verzi poznáte dle chybějícího pinu.
Opotřebení hran předních pneumatik je důsledkem obyčejné nápravy, velkého rejdu a vysoké hmotnosti vozu
Rotor předního motoru má dutý hřídel, kterým prochází levá poloosa
Škoda Enyaq
Škoda Enyaq
Škoda Enyaq
Škoda Enyaq
Škoda Enyaq
Škoda Enyaq
Škoda Enyaq
Většina dočasných uživatelů nenabíjela vůz doma, i když třeba měli tu možnost. Na dlouhý čas by si totiž zvýšili zálohy. Takže v permanenci byly veřejné nabíječky, především pak od fi rmy PRE.
Většina dočasných uživatelů nenabíjela vůz doma, i když třeba měli tu možnost. Na dlouhý čas by si totiž zvýšili zálohy. Takže v permanenci byly veřejné nabíječky, především pak od fi rmy PRE.
Pár příkladů, co všechno enyaq v testu odtáhl. S vlekem najezdil asi čtvrtinu všech kilometrů, průměrná spotřeba za celý test byla 21,9 kWh/100 km.
Pár příkladů, co všechno enyaq v testu odtáhl. S vlekem najezdil asi čtvrtinu všech kilometrů, průměrná spotřeba za celý test byla 21,9 kWh/100 km.
Pár příkladů, co všechno enyaq v testu odtáhl. S vlekem najezdil asi čtvrtinu všech kilometrů, průměrná spotřeba za celý test byla 21,9 kWh/100 km.
Škoda Enyaq
Škoda Enyaq
Škoda Enyaq
Škoda Enyaq
Bílá kůže je krásná, ale náchylná na zašpinění. Enyaq s ní se vyráběl jen 14 měsíců. Modernizovaný model už vůbec nenabízí verzi Laurin & Klement.
Kdo jezdí ostře, dokáže boky pneumatik projet až na plátno. Příčinou je výrazná změna odklonu kola v průběhu zatáčení u tlumičové vzpěry.
Chybové hlášky byly někdy až kuriózní. Auto například zapomínalo, kolik má najeto, a chtělo kvůli tomu do servisu. Po druhé aktualizaci problémy ustaly.
Škoda Enyaq
Škoda Enyaq
Škoda Enyaq
Škoda Enyaq
Škoda Enyaq