V interiéru nejvíc zlobil kapacitní volant, který nerozeznal ruce a vypínal asistenty|
Zdroj: Škoda
Výstražné světlo airbagu znamená obvykle banalitu – stropní modul za 5500 Kč. Obsahuje totiž hlídaný obvod.|
Zdroj: Svět motorů
Zpětná kamera má překvapivě špatné rozlišení|
Zdroj: Svět motorů
Takzvaná rozšířená realita promítá navigační značky na čelní sklo|
Zdroj: Škoda
Jednotlivé kapacity baterií se liší počtem modulů. Zadní motor má na rotoru permanentní magnety, přední je indukční.|
Zdroj: Škoda
Pohled zespodu na přední hnací jednotku bez krytu. Bohužel ani verze s jen zadním pohonem nemají pod kapotou úložný prostor.|
Zdroj: Svět motorů
Dle vývojářů jsou bubnové brzdy pro elektromobil vhodnější než reznoucí kotouče. Termočlánek samostavu zabraňuje jeho přílišnému vysunutí u horkých brzd. K montáži je potřeba přípravek.|
Zdroj: Škoda
Dle vývojářů jsou bubnové brzdy pro elektromobil vhodnější než reznoucí kotouče. Termočlánek samostavu zabraňuje jeho přílišnému vysunutí u horkých brzd. K montáži je potřeba přípravek.|
Zdroj: Svět motorů
Dle vývojářů jsou bubnové brzdy pro elektromobil vhodnější než reznoucí kotouče. Termočlánek samostavu zabraňuje jeho přílišnému vysunutí u horkých brzd. K montáži je potřeba přípravek.|
Zdroj: Svět motorů
Do kufru se vejde celý obvyklý dílenský stolek. Rozkládací koberec ochrání nárazník.|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Do kufru se vejde celý obvyklý dílenský stolek. Rozkládací koberec ochrání nárazník.|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Toto je extrémní, nikoliv běžný stav předních brzd. Vůz pravděpodobně dlouho stál, a zatímco u spalovacího auta by desky korozi možná obrousily, tak u elektromobilu ji jen tak rozmazaly.|
Zdroj: Svět motorů
Toto je extrémní, nikoliv běžný stav předních brzd. Vůz pravděpodobně dlouho stál, a zatímco u spalovacího auta by desky korozi možná obrousily, tak u elektromobilu ji jen tak rozmazaly.|
Zdroj: Svět motorů
Frajeřinka nevyšla: Ve zpětných zrcátkách jsou projektory světelného podpisu na zem. Nahoře nový vůz, dole dvouletý.|
Zdroj: Svět motorů
Frajeřinka nevyšla: Ve zpětných zrcátkách jsou projektory světelného podpisu na zem. Nahoře nový vůz, dole dvouletý.|
Zdroj: Svět motorů
Rychlé stejnosměrné DC nabíjení výkonem až 175 kW je drahé.|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Když někde chcete strávit delší čas, oceníte pomalé AC 11 kW, to máte většinou i doma.|
Zdroj: Škoda
Pozor na model 50, kterému chybí jedna ze tří fází a nabíjí výkonem jen 7,2 kW. Nemusí tak dostatečně rychle absorbovat třeba letní přetoky ze solární elektrárny. Tuto verzi poznáte dle chybějícího pinu.|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Opotřebení hran předních pneumatik je důsledkem obyčejné nápravy, velkého rejdu a vysoké hmotnosti vozu|
Zdroj: Svět motorů
Rotor předního motoru má dutý hřídel, kterým prochází levá poloosa|
Zdroj: Škoda
Škoda Enyaq|
Zdroj: Škoda
Škoda Enyaq|
Zdroj: Škoda
Škoda Enyaq|
Zdroj: Škoda
Škoda Enyaq|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Enyaq|
Zdroj: Škoda
Škoda Enyaq|
Zdroj: Škoda
Škoda Enyaq|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Většina dočasných uživatelů nenabíjela vůz doma, i když třeba měli tu možnost. Na dlouhý čas by si totiž zvýšili zálohy. Takže v permanenci byly veřejné nabíječky, především pak od fi rmy PRE.|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Většina dočasných uživatelů nenabíjela vůz doma, i když třeba měli tu možnost. Na dlouhý čas by si totiž zvýšili zálohy. Takže v permanenci byly veřejné nabíječky, především pak od fi rmy PRE.|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Pár příkladů, co všechno enyaq v testu odtáhl. S vlekem najezdil asi čtvrtinu všech kilometrů, průměrná spotřeba za celý test byla 21,9 kWh/100 km.|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Pár příkladů, co všechno enyaq v testu odtáhl. S vlekem najezdil asi čtvrtinu všech kilometrů, průměrná spotřeba za celý test byla 21,9 kWh/100 km.|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Pár příkladů, co všechno enyaq v testu odtáhl. S vlekem najezdil asi čtvrtinu všech kilometrů, průměrná spotřeba za celý test byla 21,9 kWh/100 km.|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Škoda Enyaq|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Škoda Enyaq|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Škoda Enyaq|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Škoda Enyaq|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Bílá kůže je krásná, ale náchylná na zašpinění. Enyaq s ní se vyráběl jen 14 měsíců. Modernizovaný model už vůbec nenabízí verzi Laurin & Klement.|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Kdo jezdí ostře, dokáže boky pneumatik projet až na plátno. Příčinou je výrazná změna odklonu kola v průběhu zatáčení u tlumičové vzpěry.|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný
Chybové hlášky byly někdy až kuriózní. Auto například zapomínalo, kolik má najeto, a chtělo kvůli tomu do servisu. Po druhé aktualizaci problémy ustaly.|
Zdroj: Michal Teplík a Jan Trněný