Ojeté BMW řady 3 (E30): Hranám zvoní hrana

36/67
Přehled fotografií
Zavřít
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW řady 3 (E30)
    BMW řady 3 (E30)| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní deska má střední část natočenou k řidiči.
    Palubní deska má střední část natočenou k řidiči.| Zdroj: Svět motorů
  • Nad zrcátkem je panel systému check control.
    Nad zrcátkem je panel systému check control.| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní počítač byl u levnějších verzí nahrazen hodinami.
    Palubní počítač byl u levnějších verzí nahrazen hodinami.| Zdroj: Svět motorů
  • Přístrojový štít je plně elektronický.
    Přístrojový štít je plně elektronický.| Zdroj: Svět motorů
  • Prostornost vzadu je podprůměrná.
    Prostornost vzadu je podprůměrná.| Zdroj: Svět motorů
  • Původní čtyřválec M10
    Původní čtyřválec M10| Zdroj: Svět motorů
  • Pohled na šestiválec M20 s jeho typickým sacím potrubím.
    Pohled na šestiválec M20 s jeho typickým sacím potrubím.| Zdroj: Svět motorů
  • Kresba ukazuje čtyřválec M42 s rozvodem DOHC a 16 ventily v typu 318iS.
    Kresba ukazuje čtyřválec M42 s rozvodem DOHC a 16 ventily v typu 318iS.| Zdroj: Svět motorů
  • Dvoudveřová karoserie, někdy nazývaná kupé. Na snímku je sportovní 318iS.
    Dvoudveřová karoserie, někdy nazývaná kupé. Na snímku je sportovní 318iS.| Zdroj: Svět motorů
  • Kabriolet dnes patří k nejvíce ceněným E30.
    Kabriolet dnes patří k nejvíce ceněným E30.| Zdroj: Svět motorů
  • Čtyřdveřový sedan dorazil s malým zpožděním za kupé.
    Čtyřdveřový sedan dorazil s malým zpožděním za kupé.| Zdroj: Svět motorů
  • Sedan s lyžemi ukazuje 325iX. Všimněte si zvýšené světlé výšky a také dodatečných plastových doplňků.
    Sedan s lyžemi ukazuje 325iX. Všimněte si zvýšené světlé výšky a také dodatečných plastových doplňků.| Zdroj: Svět motorů
  • Kombi Touring dostalo tu nejvyspělejší techniku. Touringy jsou už auta vždy po modernizaci.
    Kombi Touring dostalo tu nejvyspělejší techniku. Touringy jsou už auta vždy po modernizaci.| Zdroj: Svět motorů
  • Sportovní M3 je dnes extrémně drahé, stojí běžně dost přes milion korun.
    Sportovní M3 je dnes extrémně drahé, stojí běžně dost přes milion korun.| Zdroj: Svět motorů
  • Šasi modelu 325iX. Pohon přední nápravy je řešen od transferu pomocným hřídelem vedeným po levé straně převodovky.
    Šasi modelu 325iX. Pohon přední nápravy je řešen od transferu pomocným hřídelem vedeným po levé straně převodovky.| Zdroj: Svět motorů
  • Kapota E30 se otevírá dopředu. Nejprve takhle povyjede. Jde o bezpečnostní prvek.
    Kapota E30 se otevírá dopředu. Nejprve takhle povyjede. Jde o bezpečnostní prvek.| Zdroj: Svět motorů
  • Rameno přední nápravy je originální koncepce s prostředním čepem. Všimněte si, že se jedná o výkovek, navíc odlehčený.
    Rameno přední nápravy je originální koncepce s prostředním čepem. Všimněte si, že se jedná o výkovek, navíc odlehčený.| Zdroj: Svět motorů
  • Rameno přední nápravy je originální koncepce s prostředním čepem. Všimněte si, že se jedná o výkovek, navíc odlehčený.
    Rameno přední nápravy je originální koncepce s prostředním čepem. Všimněte si, že se jedná o výkovek, navíc odlehčený.| Zdroj: Svět motorů
  • Koroze přední části prahu. Zcela chybí kostka.
    Koroze přední části prahu. Zcela chybí kostka.| Zdroj: Svět motorů
  • Již opravený práh s kostkou.
    Již opravený práh s kostkou.| Zdroj: Svět motorů
  • Chlazené kotouče měly šestiválce a vozy s ABS.
    Chlazené kotouče měly šestiválce a vozy s ABS.| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní podběh s trubkami. Tady to hodně rezne.
    Zadní podběh s trubkami. Tady to hodně rezne.| Zdroj: Svět motorů
  • Zkorodované zadní kapsy v zavazadlovém prostoru. Zde pohled zespodu.
    Zkorodované zadní kapsy v zavazadlovém prostoru. Zde pohled zespodu.| Zdroj: Svět motorů
  • Zkorodované zadní kapsy v zavazadlovém prostoru. Zde je pohled z kufru.
    Zkorodované zadní kapsy v zavazadlovém prostoru. Zde je pohled z kufru.| Zdroj: Svět motorů
  • Tlumičová vzpěra je u E30 součástí těhlice. Všimněte si výztuhy podběhu v podobě uzavřeného profi lu. Snaha o zvýšení bezpečnosti byla již tehdy patrná. Plastová nadkolí má E30 pouze vpředu.
    Tlumičová vzpěra je u E30 součástí těhlice. Všimněte si výztuhy podběhu v podobě uzavřeného profi lu. Snaha o zvýšení bezpečnosti byla již tehdy patrná. Plastová nadkolí má E30 pouze vpředu.| Zdroj: Svět motorů
  • Diagnostická zásuvka.
    Diagnostická zásuvka.| Zdroj: Svět motorů
  • Tzv. L-klapka a také nádoba na olej pro servořízení.
    Tzv. L-klapka a také nádoba na olej pro servořízení.| Zdroj: Svět motorů
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volant na snímku je ten úplně základní. V nabídce byly také tři tříramenné sportovní volanty, dva z nich M-technik. A dále dvojice čtyřramenných volantů s rozměrnou hlavou a airbagem.
    Volant na snímku je ten úplně základní. V nabídce byly také tři tříramenné sportovní volanty, dva z nich M-technik. A dále dvojice čtyřramenných volantů s rozměrnou hlavou a airbagem.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Martinovo auto nemělo ani autorádio. Přístrojová deska je ale kompletní.
    Martinovo auto nemělo ani autorádio. Přístrojová deska je ale kompletní.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • S M40 se pojila pětistupňová převodovka s řazením zpátečky přes silnější pružinu vedle jedničky. Pro BMW typické. Také nářadí ve víku kufru je tradicí.
    S M40 se pojila pětistupňová převodovka s řazením zpátečky přes silnější pružinu vedle jedničky. Pro BMW typické. Také nářadí ve víku kufru je tradicí.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Čtyřválec M40 dostal moderní řidicí elektroniku Motronic DME 1.3. Její součástí je také snímač množství nasávaného vzduchu, lidově L-klapka. Po letech může zlobit.
    Čtyřválec M40 dostal moderní řidicí elektroniku Motronic DME 1.3. Její součástí je také snímač množství nasávaného vzduchu, lidově L-klapka. Po letech může zlobit.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 318i
    BMW 318i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i
BMW řady 3 (E30)
Palubní deska má střední část natočenou k řidiči.
Nad zrcátkem je panel systému check control.
Palubní počítač byl u levnějších verzí nahrazen hodinami.
Přístrojový štít je plně elektronický.
Prostornost vzadu je podprůměrná.
Původní čtyřválec M10
Pohled na šestiválec M20 s jeho typickým sacím potrubím.
Kresba ukazuje čtyřválec M42 s rozvodem DOHC a 16 ventily v typu 318iS.
Dvoudveřová karoserie, někdy nazývaná kupé. Na snímku je sportovní 318iS.
Kabriolet dnes patří k nejvíce ceněným E30.
Čtyřdveřový sedan dorazil s malým zpožděním za kupé.
Sedan s lyžemi ukazuje 325iX. Všimněte si zvýšené světlé výšky a také dodatečných plastových doplňků.
Kombi Touring dostalo tu nejvyspělejší techniku. Touringy jsou už auta vždy po modernizaci.
Sportovní M3 je dnes extrémně drahé, stojí běžně dost přes milion korun.
Šasi modelu 325iX. Pohon přední nápravy je řešen od transferu pomocným hřídelem vedeným po levé straně převodovky.
Kapota E30 se otevírá dopředu. Nejprve takhle povyjede. Jde o bezpečnostní prvek.
Rameno přední nápravy je originální koncepce s prostředním čepem. Všimněte si, že se jedná o výkovek, navíc odlehčený.
Rameno přední nápravy je originální koncepce s prostředním čepem. Všimněte si, že se jedná o výkovek, navíc odlehčený.
Koroze přední části prahu. Zcela chybí kostka.
Již opravený práh s kostkou.
Chlazené kotouče měly šestiválce a vozy s ABS.
Zadní podběh s trubkami. Tady to hodně rezne.
Zkorodované zadní kapsy v zavazadlovém prostoru. Zde pohled zespodu.
Zkorodované zadní kapsy v zavazadlovém prostoru. Zde je pohled z kufru.
Tlumičová vzpěra je u E30 součástí těhlice. Všimněte si výztuhy podběhu v podobě uzavřeného profi lu. Snaha o zvýšení bezpečnosti byla již tehdy patrná. Plastová nadkolí má E30 pouze vpředu.
Diagnostická zásuvka.
Tzv. L-klapka a také nádoba na olej pro servořízení.
BMW 318i
Volant na snímku je ten úplně základní. V nabídce byly také tři tříramenné sportovní volanty, dva z nich M-technik. A dále dvojice čtyřramenných volantů s rozměrnou hlavou a airbagem.
BMW 318i
Martinovo auto nemělo ani autorádio. Přístrojová deska je ale kompletní.
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
S M40 se pojila pětistupňová převodovka s řazením zpátečky přes silnější pružinu vedle jedničky. Pro BMW typické. Také nářadí ve víku kufru je tradicí.
BMW 318i
Čtyřválec M40 dostal moderní řidicí elektroniku Motronic DME 1.3. Její součástí je také snímač množství nasávaného vzduchu, lidově L-klapka. Po letech může zlobit.
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i
BMW 318i