Ojeté Volvo V70 (P2): Poslední švédský tank

11/30
Přehled fotografií
Zavřít
  • Volvo V70
    Volvo V70| Zdroj: Svět motorů
  • Platformu využily sedany (S80, S60), SUV XC90 a dokonce i některé policejní a obrněné speciály. Plastová nádrž pojme 70 litrů.
    Platformu využily sedany (S80, S60), SUV XC90 a dokonce i některé policejní a obrněné speciály. Plastová nádrž pojme 70 litrů.| Zdroj: Svět motorů
  • Jedny z nejhezčích poklic. Nedivíme se, že ocelová 16" kola jsou k vidění i na vrcholných T5.
    Jedny z nejhezčích poklic. Nedivíme se, že ocelová 16" kola jsou k vidění i na vrcholných T5.| Zdroj: Svět motorů
  • Nepotřebujete verzi Cross Country/ XC, abyste dostali kompletně oplastované prahy. Ani pod nimi obvykle nečíhá koroze. Zvedací body jsou masivní a takto uprostřed.
    Nepotřebujete verzi Cross Country/ XC, abyste dostali kompletně oplastované prahy. Ani pod nimi obvykle nečíhá koroze. Zvedací body jsou masivní a takto uprostřed.| Zdroj: Svět motorů
  • Volvo V70
    Volvo V70| Zdroj: Svět motorů
  • Volvo V70
    Volvo V70| Zdroj: Svět motorů
  • Volvo V70
    Volvo V70| Zdroj: Svět motorů
  • Volvo V70
    Volvo V70| Zdroj: Svět motorů
  • Volvo V70
    Volvo V70| Zdroj: Svět motorů
  • Kufr složíte zcela do roviny, celý je čalouněný a ventilovaný. Složit jdou dokonce i přední sedačky, pokud nejsou elektrické.
    Kufr složíte zcela do roviny, celý je čalouněný a ventilovaný. Složit jdou dokonce i přední sedačky, pokud nejsou elektrické.| Zdroj: Svět motorů
  • Volvo V70
    Volvo V70| Zdroj: Svět motorů
  • Přední ramena jsou hliníková, silentbloky potřebují po letech vyměnit. Zadní jsou litinová, tady odchází jen tlumiče a pružiny.
    Přední ramena jsou hliníková, silentbloky potřebují po letech vyměnit. Zadní jsou litinová, tady odchází jen tlumiče a pružiny.| Zdroj: Svět motorů
  • Přední ramena jsou hliníková, silentbloky potřebují po letech vyměnit. Zadní jsou litinová, tady odchází jen tlumiče a pružiny.
    Přední ramena jsou hliníková, silentbloky potřebují po letech vyměnit. Zadní jsou litinová, tady odchází jen tlumiče a pružiny.| Zdroj: Svět motorů
  • Horní uložení motoru starších V70 odchází, u faceliftu už je řešeno lépe, jde zaměnit.
    Horní uložení motoru starších V70 odchází, u faceliftu už je řešeno lépe, jde zaměnit.| Zdroj: Svět motorů
  • Autobaterie je v kufru kvůli rozložení hmotnosti a omezenému místu pod kapotou, pozor na ukostření a odvětrávání
    Autobaterie je v kufru kvůli rozložení hmotnosti a omezenému místu pod kapotou, pozor na ukostření a odvětrávání| Zdroj: Svět motorů
  • Najít dvě stejné V70 je téměř nemožné, každý si svou nakonfi guroval přesně podle potřeb. Nechyběla sedmimístná.
    Najít dvě stejné V70 je téměř nemožné, každý si svou nakonfi guroval přesně podle potřeb. Nechyběla sedmimístná.| Zdroj: Svět motorů
  • Najít dvě stejné V70 je téměř nemožné, každý si svou nakonfi guroval přesně podle potřeb. Nechyběla sedmimístná.
    Najít dvě stejné V70 je téměř nemožné, každý si svou nakonfi guroval přesně podle potřeb. Nechyběla sedmimístná.| Zdroj: Svět motorů
  • Najít dvě stejné V70 je téměř nemožné, každý si svou nakonfi guroval přesně podle potřeb. Nechyběla sedmimístná.
    Najít dvě stejné V70 je téměř nemožné, každý si svou nakonfi guroval přesně podle potřeb. Nechyběla sedmimístná.| Zdroj: Svět motorů
  • Antikorozní ochrana je poctivá a nikde se nedrží voda. Nereznou ani koncovky brzdového potrubí.
    Antikorozní ochrana je poctivá a nikde se nedrží voda. Nereznou ani koncovky brzdového potrubí.| Zdroj: Svět motorů
  • Antikorozní ochrana je poctivá a nikde se nedrží voda. Nereznou ani koncovky brzdového potrubí.
    Antikorozní ochrana je poctivá a nikde se nedrží voda. Nereznou ani koncovky brzdového potrubí.| Zdroj: Svět motorů
  • Volvo V70
    Volvo V70| Zdroj: Svět motorů
  • Tady má řidič vše krásně po ruce. Nechybí ani důležitý držák na propisky.
    Tady má řidič vše krásně po ruce. Nechybí ani důležitý držák na propisky.| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Seděli jsme v látkových i kožených sedadlech, ale nejpohodlnější a nejpraktičtější jsou tato polokožená. Spolujezdcovo lze celé zaklonit jako u zubaře.
    Seděli jsme v látkových i kožených sedadlech, ale nejpohodlnější a nejpraktičtější jsou tato polokožená. Spolujezdcovo lze celé zaklonit jako u zubaře.| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Řidičova sedačka je v tomto případě malinko výš, protože je elektricky nastavitelná, stále však sportovně nízko. Široké boky V70 tvoří pořádné deformační zóny.
    Řidičova sedačka je v tomto případě malinko výš, protože je elektricky nastavitelná, stále však sportovně nízko. Široké boky V70 tvoří pořádné deformační zóny.| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Prostor na zadních sedačkách není špičkový, ale neomezuje. Nechybí loketní opěrka, stolek a držáky na pití. Zadní pasažéři sedí výš, pro ně a náklad je střecha vyvýšená.
    Prostor na zadních sedačkách není špičkový, ale neomezuje. Nechybí loketní opěrka, stolek a držáky na pití. Zadní pasažéři sedí výš, pro ně a náklad je střecha vyvýšená.| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Systém SIPS chránící proti bočnímu nárazu. Karoserie ze silného kaleného plechu se po kolizi rovná obtížně.
    Systém SIPS chránící proti bočnímu nárazu. Karoserie ze silného kaleného plechu se po kolizi rovná obtížně.| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Jako nová V70 špičkové jízdní vlastnosti neměla, ale po letech jezdí pořád stejně, takže dnes jízdně mezi ojetinami se statisícovými nájezdy pozitivně vyniká
    Jako nová V70 špičkové jízdní vlastnosti neměla, ale po letech jezdí pořád stejně, takže dnes jízdně mezi ojetinami se statisícovými nájezdy pozitivně vyniká| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Volvo V70
    Volvo V70| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Volvo V70
    Volvo V70| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Pětiválec běží, mince stojí. Uložení motoru a vačky přitom už nejsou v nejlepším stavu.
    Pětiválec běží, mince stojí. Uložení motoru a vačky přitom už nejsou v nejlepším stavu.| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volvo V70
Platformu využily sedany (S80, S60), SUV XC90 a dokonce i některé policejní a obrněné speciály. Plastová nádrž pojme 70 litrů.
Jedny z nejhezčích poklic. Nedivíme se, že ocelová 16" kola jsou k vidění i na vrcholných T5.
Nepotřebujete verzi Cross Country/ XC, abyste dostali kompletně oplastované prahy. Ani pod nimi obvykle nečíhá koroze. Zvedací body jsou masivní a takto uprostřed.
Volvo V70
Volvo V70
Volvo V70
Volvo V70
Volvo V70
Kufr složíte zcela do roviny, celý je čalouněný a ventilovaný. Složit jdou dokonce i přední sedačky, pokud nejsou elektrické.
Volvo V70
Přední ramena jsou hliníková, silentbloky potřebují po letech vyměnit. Zadní jsou litinová, tady odchází jen tlumiče a pružiny.
Přední ramena jsou hliníková, silentbloky potřebují po letech vyměnit. Zadní jsou litinová, tady odchází jen tlumiče a pružiny.
Horní uložení motoru starších V70 odchází, u faceliftu už je řešeno lépe, jde zaměnit.
Autobaterie je v kufru kvůli rozložení hmotnosti a omezenému místu pod kapotou, pozor na ukostření a odvětrávání
Najít dvě stejné V70 je téměř nemožné, každý si svou nakonfi guroval přesně podle potřeb. Nechyběla sedmimístná.
Najít dvě stejné V70 je téměř nemožné, každý si svou nakonfi guroval přesně podle potřeb. Nechyběla sedmimístná.
Najít dvě stejné V70 je téměř nemožné, každý si svou nakonfi guroval přesně podle potřeb. Nechyběla sedmimístná.
Antikorozní ochrana je poctivá a nikde se nedrží voda. Nereznou ani koncovky brzdového potrubí.
Antikorozní ochrana je poctivá a nikde se nedrží voda. Nereznou ani koncovky brzdového potrubí.
Volvo V70
Tady má řidič vše krásně po ruce. Nechybí ani důležitý držák na propisky.
Seděli jsme v látkových i kožených sedadlech, ale nejpohodlnější a nejpraktičtější jsou tato polokožená. Spolujezdcovo lze celé zaklonit jako u zubaře.
Řidičova sedačka je v tomto případě malinko výš, protože je elektricky nastavitelná, stále však sportovně nízko. Široké boky V70 tvoří pořádné deformační zóny.
Prostor na zadních sedačkách není špičkový, ale neomezuje. Nechybí loketní opěrka, stolek a držáky na pití. Zadní pasažéři sedí výš, pro ně a náklad je střecha vyvýšená.
Systém SIPS chránící proti bočnímu nárazu. Karoserie ze silného kaleného plechu se po kolizi rovná obtížně.
Jako nová V70 špičkové jízdní vlastnosti neměla, ale po letech jezdí pořád stejně, takže dnes jízdně mezi ojetinami se statisícovými nájezdy pozitivně vyniká
Volvo V70
Volvo V70
Pětiválec běží, mince stojí. Uložení motoru a vačky přitom už nejsou v nejlepším stavu.