Platformu využily sedany (S80, S60), SUV XC90 a dokonce i některé policejní a obrněné speciály. Plastová nádrž pojme 70 litrů.|
Zdroj: Svět motorů
Jedny z nejhezčích poklic. Nedivíme se, že ocelová 16" kola jsou k vidění i na vrcholných T5.|
Zdroj: Svět motorů
Nepotřebujete verzi Cross Country/ XC, abyste dostali kompletně oplastované prahy. Ani pod nimi obvykle nečíhá koroze. Zvedací body jsou masivní a takto uprostřed.|
Zdroj: Svět motorů
Volvo V70|
Zdroj: Svět motorů
Volvo V70|
Zdroj: Svět motorů
Volvo V70|
Zdroj: Svět motorů
Volvo V70|
Zdroj: Svět motorů
Volvo V70|
Zdroj: Svět motorů
Kufr složíte zcela do roviny, celý je čalouněný a ventilovaný. Složit jdou dokonce i přední sedačky, pokud nejsou elektrické.|
Zdroj: Svět motorů
Volvo V70|
Zdroj: Svět motorů
Přední ramena jsou hliníková, silentbloky potřebují po letech vyměnit. Zadní jsou litinová, tady odchází jen tlumiče a pružiny.|
Zdroj: Svět motorů
Přední ramena jsou hliníková, silentbloky potřebují po letech vyměnit. Zadní jsou litinová, tady odchází jen tlumiče a pružiny.|
Zdroj: Svět motorů
Horní uložení motoru starších V70 odchází, u faceliftu už je řešeno lépe, jde zaměnit.|
Zdroj: Svět motorů
Autobaterie je v kufru kvůli rozložení hmotnosti a omezenému místu pod kapotou, pozor na ukostření a odvětrávání|
Zdroj: Svět motorů
Najít dvě stejné V70 je téměř nemožné, každý si svou nakonfi guroval přesně podle potřeb. Nechyběla sedmimístná.|
Zdroj: Svět motorů
Najít dvě stejné V70 je téměř nemožné, každý si svou nakonfi guroval přesně podle potřeb. Nechyběla sedmimístná.|
Zdroj: Svět motorů
Najít dvě stejné V70 je téměř nemožné, každý si svou nakonfi guroval přesně podle potřeb. Nechyběla sedmimístná.|
Zdroj: Svět motorů
Antikorozní ochrana je poctivá a nikde se nedrží voda. Nereznou ani koncovky brzdového potrubí.|
Zdroj: Svět motorů
Antikorozní ochrana je poctivá a nikde se nedrží voda. Nereznou ani koncovky brzdového potrubí.|
Zdroj: Svět motorů
Volvo V70|
Zdroj: Svět motorů
Tady má řidič vše krásně po ruce. Nechybí ani důležitý držák na propisky.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Seděli jsme v látkových i kožených sedadlech, ale nejpohodlnější a nejpraktičtější jsou tato polokožená. Spolujezdcovo lze celé zaklonit jako u zubaře.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Řidičova sedačka je v tomto případě malinko výš, protože je elektricky nastavitelná, stále však sportovně nízko. Široké boky V70 tvoří pořádné deformační zóny.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Prostor na zadních sedačkách není špičkový, ale neomezuje. Nechybí loketní opěrka, stolek a držáky na pití. Zadní pasažéři sedí výš, pro ně a náklad je střecha vyvýšená.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Systém SIPS chránící proti bočnímu nárazu. Karoserie ze silného kaleného plechu se po kolizi rovná obtížně.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Jako nová V70 špičkové jízdní vlastnosti neměla, ale po letech jezdí pořád stejně, takže dnes jízdně mezi ojetinami se statisícovými nájezdy pozitivně vyniká|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volvo V70|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volvo V70|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Pětiválec běží, mince stojí. Uložení motoru a vačky přitom už nejsou v nejlepším stavu.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata