Ojetý Opel Adam je nejstylovější skorodospělák. Pozor si dejte na jediný motor

41/47
Přehled fotografií
Zavřít
  • Outdoorový Adam Rocks je s verzí S dnes o dost dražší než běžné verze. Má vždy 17 a nebo 18palcová kola a světlou výšku zvýšenou o 15 mm.
    Outdoorový Adam Rocks je s verzí S dnes o dost dražší než běžné verze. Má vždy 17 a nebo 18palcová kola a světlou výšku zvýšenou o 15 mm.| Zdroj: Svět Motorů
  • Kabina je výborně zpracovaná a z velmi kvalitních materiálů. Nabídka barev nejen kabiny je bezpříkladná, jak ostatně dokazují obrázky. Volant je stavitelný dvousměrně a za ním sedíte velmi nízko.
    Kabina je výborně zpracovaná a z velmi kvalitních materiálů. Nabídka barev nejen kabiny je bezpříkladná, jak ostatně dokazují obrázky. Volant je stavitelný dvousměrně a za ním sedíte velmi nízko.| Zdroj: Svět Motorů
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: Svět Motorů
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: Svět Motorů
  • Nejrozšířenější motory 1.2 16V a 1.4 16V mají pouze pětistupňovou převodovku
    Nejrozšířenější motory 1.2 16V a 1.4 16V mají pouze pětistupňovou převodovku| Zdroj: Svět Motorů
  • Jedna z variant střechovice (obložení střechy). Existují například i obláčky.
    Jedna z variant střechovice (obložení střechy). Existují například i obláčky.| Zdroj: Svět Motorů
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: Svět Motorů
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: Svět Motorů
  • Možnosti barevného řešení exteriéru jsou skutečně nevídané. Atraktivní třívrstvou plátěnou shrnovací střechu uvedl Adam Rocks, posléze ji bylo možné objednat i v běžných adamech. Ovládat ji lze elektricky až do rychlosti 140 km/h.
    Možnosti barevného řešení exteriéru jsou skutečně nevídané. Atraktivní třívrstvou plátěnou shrnovací střechu uvedl Adam Rocks, posléze ji bylo možné objednat i v běžných adamech. Ovládat ji lze elektricky až do rychlosti 140 km/h.| Zdroj: Svět Motorů
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: Svět Motorů
  • Jednou z největších slabin čtyřválců je selhávající kazeta (lišta) zapalování. Takhle vypadá po sejmutí plastového krytu. Její výměna není obtížná.
    Jednou z největších slabin čtyřválců je selhávající kazeta (lišta) zapalování. Takhle vypadá po sejmutí plastového krytu. Její výměna není obtížná.| Zdroj: Svět Motorů
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: Svět Motorů
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: Svět Motorů
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: Svět Motorů
  • Detail závady zapalovací lišty. Příčinou je oxidace mezi tělesem cívky a fajfkou (částí, která propojuje cívku se svíčkou). Kvůli tomu se drolí záporný kontakt.
    Detail závady zapalovací lišty. Příčinou je oxidace mezi tělesem cívky a fajfkou (částí, která propojuje cívku se svíčkou). Kvůli tomu se drolí záporný kontakt.| Zdroj: Svět Motorů
  • Dokonce i klíče existovaly celkem ve 12 barevných variantách odpovídajících laku karoserie.
    Dokonce i klíče existovaly celkem ve 12 barevných variantách odpovídajících laku karoserie.| Zdroj: Svět Motorů
  • Nabídku kol rozšiřovaly barevné klipsny
    Nabídku kol rozšiřovaly barevné klipsny| Zdroj: Svět Motorů
  • Dokonce i adam mohl mít originální nosič kol FlexFix.
    Dokonce i adam mohl mít originální nosič kol FlexFix.| Zdroj: Svět Motorů
  • Adam má vždy dvouohniskové světlomety s žárovkami H7 a H1. Jejich výměna není bohužel úplně snadná. Svítilna je také dost drahá, v originále stojí 10 523 Kč bez DPH.
    Adam má vždy dvouohniskové světlomety s žárovkami H7 a H1. Jejich výměna není bohužel úplně snadná. Svítilna je také dost drahá, v originále stojí 10 523 Kč bez DPH.| Zdroj: Svět Motorů
  • Přední náprava je identická s tou v Corse D a E. Všimněte si rozměrného podmotorového rámu. Ten je běžný u velkých aut, již méně u minivozů. Podvozek platí za velmi odolný.
    Přední náprava je identická s tou v Corse D a E. Všimněte si rozměrného podmotorového rámu. Ten je běžný u velkých aut, již méně u minivozů. Podvozek platí za velmi odolný.| Zdroj: Svět Motorů
  • Vzadu využívá adam zavěšení převzaté z Corsy E. Je dobře vidět, že nikde není ani náznak koroze. Drobný koncový díl výfuku je dražší. V originále vyjde na 7307 Kč bez daně.
    Vzadu využívá adam zavěšení převzaté z Corsy E. Je dobře vidět, že nikde není ani náznak koroze. Drobný koncový díl výfuku je dražší. V originále vyjde na 7307 Kč bez daně.| Zdroj: Svět Motorů
  • Ventil odvětrávání palivové nádrže občas selže. Motor pak běží nepravidelně. Nachází se za motorem nahoře a jeho výměna není složitá. Od fi rmy Bosch vyjde na přibližně 800 korun.
    Ventil odvětrávání palivové nádrže občas selže. Motor pak běží nepravidelně. Nachází se za motorem nahoře a jeho výměna není složitá. Od fi rmy Bosch vyjde na přibližně 800 korun.| Zdroj: Svět Motorů
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Vpředu je místa dostatek, navíc i pozice sezení je nečekaně nízká. Auto článku měří 170 cm, a pokud si sedačku nastaví na řízení, může si „za sebe“ překvapivě pohodlně sednout.
    Vpředu je místa dostatek, navíc i pozice sezení je nečekaně nízká. Auto článku měří 170 cm, a pokud si sedačku nastaví na řízení, může si „za sebe“ překvapivě pohodlně sednout.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Všimněte si vzadu úchytů Isofi x pro dětskou sedačku. Prosklená střecha není otevírací.
    Všimněte si vzadu úchytů Isofi x pro dětskou sedačku. Prosklená střecha není otevírací.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Čtyřválec 1.4 16V si vystačí s nepřímým vstřikováním benzinu. Rozvodový řetěz je už bezproblémový stejně jako přesuvníky variabilního časování rozvodu.
    Čtyřválec 1.4 16V si vystačí s nepřímým vstřikováním benzinu. Rozvodový řetěz je už bezproblémový stejně jako přesuvníky variabilního časování rozvodu.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Adam
    Opel Adam| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Outdoorový Adam Rocks je s verzí S dnes o dost dražší než běžné verze. Má vždy 17 a nebo 18palcová kola a světlou výšku zvýšenou o 15 mm.
Kabina je výborně zpracovaná a z velmi kvalitních materiálů. Nabídka barev nejen kabiny je bezpříkladná, jak ostatně dokazují obrázky. Volant je stavitelný dvousměrně a za ním sedíte velmi nízko.
Opel Adam
Opel Adam
Nejrozšířenější motory 1.2 16V a 1.4 16V mají pouze pětistupňovou převodovku
Jedna z variant střechovice (obložení střechy). Existují například i obláčky.
Opel Adam
Opel Adam
Možnosti barevného řešení exteriéru jsou skutečně nevídané. Atraktivní třívrstvou plátěnou shrnovací střechu uvedl Adam Rocks, posléze ji bylo možné objednat i v běžných adamech. Ovládat ji lze elektricky až do rychlosti 140 km/h.
Opel Adam
Jednou z největších slabin čtyřválců je selhávající kazeta (lišta) zapalování. Takhle vypadá po sejmutí plastového krytu. Její výměna není obtížná.
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Detail závady zapalovací lišty. Příčinou je oxidace mezi tělesem cívky a fajfkou (částí, která propojuje cívku se svíčkou). Kvůli tomu se drolí záporný kontakt.
Dokonce i klíče existovaly celkem ve 12 barevných variantách odpovídajících laku karoserie.
Nabídku kol rozšiřovaly barevné klipsny
Dokonce i adam mohl mít originální nosič kol FlexFix.
Adam má vždy dvouohniskové světlomety s žárovkami H7 a H1. Jejich výměna není bohužel úplně snadná. Svítilna je také dost drahá, v originále stojí 10 523 Kč bez DPH.
Přední náprava je identická s tou v Corse D a E. Všimněte si rozměrného podmotorového rámu. Ten je běžný u velkých aut, již méně u minivozů. Podvozek platí za velmi odolný.
Vzadu využívá adam zavěšení převzaté z Corsy E. Je dobře vidět, že nikde není ani náznak koroze. Drobný koncový díl výfuku je dražší. V originále vyjde na 7307 Kč bez daně.
Ventil odvětrávání palivové nádrže občas selže. Motor pak běží nepravidelně. Nachází se za motorem nahoře a jeho výměna není složitá. Od fi rmy Bosch vyjde na přibližně 800 korun.
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Vpředu je místa dostatek, navíc i pozice sezení je nečekaně nízká. Auto článku měří 170 cm, a pokud si sedačku nastaví na řízení, může si „za sebe“ překvapivě pohodlně sednout.
Všimněte si vzadu úchytů Isofi x pro dětskou sedačku. Prosklená střecha není otevírací.
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Čtyřválec 1.4 16V si vystačí s nepřímým vstřikováním benzinu. Rozvodový řetěz je už bezproblémový stejně jako přesuvníky variabilního časování rozvodu.
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam
Opel Adam