Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!

1/107
Přehled fotografií
Zavřít
  • Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!
    Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Původní palubní deska se lidem nelíbila a výrobce ji předělal
    Původní palubní deska se lidem nelíbila a výrobce ji předělal| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Takto hrubá vydržela plastová páka běžnému majiteli asi dva měsíce
    Takto hrubá vydržela plastová páka běžnému majiteli asi dva měsíce| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Sedačky z hrubé šedé látky byly typické po LX. Kdybyste na nich jeli v trenkách, odřete si stehna
    Sedačky z hrubé šedé látky byly typické po LX. Kdybyste na nich jeli v trenkách, odřete si stehna| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • V prvních octaviích bylo vzadu kuriózně málo místa. Autor není žádný obr – měří vcelku průměrných 187 cm.
    V prvních octaviích bylo vzadu kuriózně málo místa. Autor není žádný obr – měří vcelku průměrných 187 cm.| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • skoc025Škoda Octavia I
    skoc025Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
    Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.| Zdroj: acz
  • Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
    Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.| Zdroj: acz
  • Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
    Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Nepomačkané falcování prahů je naprostá vzácnost. Pomačkané napadá rez.
    Nepomačkané falcování prahů je naprostá vzácnost. Pomačkané napadá rez.| Zdroj: acz
  • Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
    Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.| Zdroj: acz
  • Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
    Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.| Zdroj: acz
  • Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
    Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
    Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.
    Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.| Zdroj: acz
  • Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.
    Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Šedý lak na brzdových bubnech je má chránit před korozí jen při skladování
    Šedý lak na brzdových bubnech je má chránit před korozí jen při skladování| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: acz
Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Původní palubní deska se lidem nelíbila a výrobce ji předělal
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Takto hrubá vydržela plastová páka běžnému majiteli asi dva měsíce
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Sedačky z hrubé šedé látky byly typické po LX. Kdybyste na nich jeli v trenkách, odřete si stehna
Škoda Octavia I
V prvních octaviích bylo vzadu kuriózně málo místa. Autor není žádný obr – měří vcelku průměrných 187 cm.
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
skoc025Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Nepomačkané falcování prahů je naprostá vzácnost. Pomačkané napadá rez.
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.
Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Šedý lak na brzdových bubnech je má chránit před korozí jen při skladování
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I
Škoda Octavia I