Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.|
Zdroj: acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.|
Zdroj: acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.|
Zdroj: acz
Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Škoda Octavia I|
Zdroj: acz
Šedý lak na brzdových bubnech je má chránit před korozí jen při skladování|
Zdroj: acz