Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nepřímý důkaz, že vůz nedávno absolvoval servis s výměnou oleje. Nastavit servisní interval je velmi jednoduché a dělá se to na levé páčce v příslušném menu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Namísto množství tlačítek je dotyková obrazovka. Panel ovládání klimatizace zůstal stejný.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Horní řádek je určen pro klimatizaci. Na testovaném autě občas zamrzl.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nastavit servisní interval je velmi jednoduché a dělá se to na levé páčce v příslušném menu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kabina Zafi ry Tourer nabízí skvělou variabilitu a velký vnitřní prostor.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zde vidíte rozsah podélného posuvu jednotlivých částí zadní lavice. Vybrat si tak můžete buď hodně místa pro nohy, nebo velký zavazadelník.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Třetí řada sedadel, poskytovaná v nejvyšších verzích standardně.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zavazadelník s třetí řadou sedadel složenou do podlahy. Jak vidíte, jeho objem je jí v podstatě nedotčený.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Motor je v krátké přídi doslova namačkán. Sejmout plastový kryt není zrovna jednoduché, nechcete-li jej zničit.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ventilek TMPS, snímající tlak v pneumatice. Má integrovanou baterii, kterou nelze vyměnit samostatně.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přední pomocný rám – nebo také nápravnice – může podléhat korozi. A nový stojí přes 30 000 Kč. Takové auto neprojde na STK. Vlevo dole je vidět hliníkové spodní rameno přední nápravy. Jeho součástí je čep.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Olejová vana motoru se snímačem množství motorového oleje|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Diagnostika ukázala závadu zámku přední kapoty|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Motor 1.6 SIDI Turbo má bezproblémové řetězové rozvody umístěné vpředu|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert