Multifunkční displej zobrazuje údaje z audia, palubního počítače, systému kontroly vozidla a jiné. Občas černá a pak je nečitelný. Ve vrcholné verzi může být nahrazen obrazovkou navigace.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Koroze podvozkových dílů začíná být u 207 běžným rébusem. Plechová olejová vana je též orezlá. Čep ramene lze měnit zvlášť.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tělesa škrticích klapek. Vlevo pro motor 1.4 8V, vpravo pro 16 V (ET3). Selhat umějí obě. Motor pak zastudena špatně startuje.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
V osvětleném místě v předních podbězích často bují koroze.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
V extrému dokonce prorezne takzvaný klobouk|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Pupínky na prazích ukazují, že už jsou napadeny rzí. Hlodá zevnitř z důvodu ulpívání vody v prahu. Při jízdě může šplouchat.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Průnik chladicí kapaliny do oleje prozradí šlem na olejovém víčku. Tady je zcela čisté.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
V rohu vidíte kousek, nebo přesněji zbytek hlavového těsnění. Právě tady to selhává!|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Pokud je těsnění hlavy válců vadné, nejčastěji z motoru teče olej, a sice v jeho levém předním rohu|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
V 207 Peugeot uplatnil nápravu s torzní příčkou. Je v podstatě věčná. Rezerva už není pod autem. Její vana ale často rezne.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Občas se objevuje také koroze zadních nosníků|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl