Ojetý Peugeot 207 SW: Reprezentant mrtvé kategorie

3/52
Přehled fotografií
Zavřít
  • Video placeholder
    Ojetý Peugeot 207 SW| Zdroj: auto.cz
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Palubní deska původní základní verze. Volant je vždy stavitelný podélně i výškově.
    Palubní deska původní základní verze. Volant je vždy stavitelný podélně i výškově.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Multifunkční displej zobrazuje údaje z audia, palubního počítače, systému kontroly vozidla a jiné. Občas černá a pak je nečitelný. Ve vrcholné verzi může být nahrazen obrazovkou navigace.
    Multifunkční displej zobrazuje údaje z audia, palubního počítače, systému kontroly vozidla a jiné. Občas černá a pak je nečitelný. Ve vrcholné verzi může být nahrazen obrazovkou navigace.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Motor 1.4 8V (TU3A) nehýří technikou, je však velmi spolehlivý a odolný. Navíc ani na servis a opravy není drahý.
    Motor 1.4 8V (TU3A) nehýří technikou, je však velmi spolehlivý a odolný. Navíc ani na servis a opravy není drahý.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Koroze podvozkových dílů začíná být u 207 běžným rébusem. Plechová olejová vana je též orezlá. Čep ramene lze měnit zvlášť.
    Koroze podvozkových dílů začíná být u 207 běžným rébusem. Plechová olejová vana je též orezlá. Čep ramene lze měnit zvlášť.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tělesa škrticích klapek. Vlevo pro motor 1.4 8V, vpravo pro 16 V (ET3). Selhat umějí obě. Motor pak zastudena špatně startuje.
    Tělesa škrticích klapek. Vlevo pro motor 1.4 8V, vpravo pro 16 V (ET3). Selhat umějí obě. Motor pak zastudena špatně startuje.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • V osvětleném místě v předních podbězích často bují koroze.
    V osvětleném místě v předních podbězích často bují koroze.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • V extrému dokonce prorezne takzvaný klobouk
    V extrému dokonce prorezne takzvaný klobouk| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Pupínky na prazích ukazují, že už jsou napadeny rzí. Hlodá zevnitř z důvodu ulpívání vody v prahu. Při jízdě může šplouchat.
    Pupínky na prazích ukazují, že už jsou napadeny rzí. Hlodá zevnitř z důvodu ulpívání vody v prahu. Při jízdě může šplouchat.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Průnik chladicí kapaliny do oleje prozradí šlem na olejovém víčku. Tady je zcela čisté.
    Průnik chladicí kapaliny do oleje prozradí šlem na olejovém víčku. Tady je zcela čisté.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • V rohu vidíte kousek, nebo přesněji zbytek hlavového těsnění. Právě tady to selhává!
    V rohu vidíte kousek, nebo přesněji zbytek hlavového těsnění. Právě tady to selhává!| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Pokud je těsnění hlavy válců vadné, nejčastěji z motoru teče olej, a sice v jeho levém předním rohu
    Pokud je těsnění hlavy válců vadné, nejčastěji z motoru teče olej, a sice v jeho levém předním rohu| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • V 207 Peugeot uplatnil nápravu s torzní příčkou. Je v podstatě věčná. Rezerva už není pod autem. Její vana ale často rezne.
    V 207 Peugeot uplatnil nápravu s torzní příčkou. Je v podstatě věčná. Rezerva už není pod autem. Její vana ale často rezne.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Občas se objevuje také koroze zadních nosníků
    Občas se objevuje také koroze zadních nosníků| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ojetý Peugeot 207 SW
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Palubní deska původní základní verze. Volant je vždy stavitelný podélně i výškově.
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Multifunkční displej zobrazuje údaje z audia, palubního počítače, systému kontroly vozidla a jiné. Občas černá a pak je nečitelný. Ve vrcholné verzi může být nahrazen obrazovkou navigace.
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Motor 1.4 8V (TU3A) nehýří technikou, je však velmi spolehlivý a odolný. Navíc ani na servis a opravy není drahý.
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Koroze podvozkových dílů začíná být u 207 běžným rébusem. Plechová olejová vana je též orezlá. Čep ramene lze měnit zvlášť.
Tělesa škrticích klapek. Vlevo pro motor 1.4 8V, vpravo pro 16 V (ET3). Selhat umějí obě. Motor pak zastudena špatně startuje.
V osvětleném místě v předních podbězích často bují koroze.
V extrému dokonce prorezne takzvaný klobouk
Pupínky na prazích ukazují, že už jsou napadeny rzí. Hlodá zevnitř z důvodu ulpívání vody v prahu. Při jízdě může šplouchat.
Průnik chladicí kapaliny do oleje prozradí šlem na olejovém víčku. Tady je zcela čisté.
V rohu vidíte kousek, nebo přesněji zbytek hlavového těsnění. Právě tady to selhává!
Pokud je těsnění hlavy válců vadné, nejčastěji z motoru teče olej, a sice v jeho levém předním rohu
V 207 Peugeot uplatnil nápravu s torzní příčkou. Je v podstatě věčná. Rezerva už není pod autem. Její vana ale často rezne.
Občas se objevuje také koroze zadních nosníků