Ojetý Peugeot 5008 je neotřelý, prostorný a spolehlivý. Víme, na co si dát v bazaru pozor
1
/
47
Prohlédnout znovu
Ojetý Peugeot 5008 je neotřelý, prostorný a spolehlivý. Víme, na co si dát v bazaru pozor
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pozor na láhve odložené v létě na přímém slunci, mohou způsobit popáleniny na umělé kůži středové loketní opěrky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na testovaném voze už byl znát zub času, zejména na povrchu volantu nebo řadicí páky, které už předchozí majitel stihl „vyleštit“
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Stříbrný lak startovací klávesy nebo tlačítka ruční brzdy se brzy prošoupe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedačky v Peugeotu 5008 působí na pohled divokým dojmem, ve skutečnosti ale jde o pohodlné sezení i na dlouhých trasách. Prošoupané koženkové potahy signalizují vyšší nájezd vozu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Obrovský rozvor nese ovoce v prostornosti druhé řady sedadel. I nastupování do třetí řady je díky posuvným sedačkám komfortnější než v kodiaqu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Testovaný kus měl poškozený mechanismus sklápění zadních sedadel. Technik ještě podobný problém na 5008 neviděl.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rozvor 5008 činí velkorysých 2840 milimetrů. Jeho délka prokoukne zejména při pohledu z boku.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní plastový kryt kufru má pozitiva i negativa: je sice lehký, ale jednoduše se prošoupe závit šroubu pro držení registrační značky, která zůstane takhle horizontálně vyosená.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadelník je skutečně obrovský. V sedmimístné verzi se sklopenými zadními sedadly poskytne až 780 litrů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Motor 1.2 PureTech/96 kW na tak velké auto překvapivě stačí. I proto se větších šestnáctistovek moc neprodalo, většina zákazníků v nich jednoduše neviděla smysl.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výbava testovací verze vycházela ze stupně Active. Vyšší specifikace GT Line už měla nárazník propracovanější, ale také o 2327 korun dražší na výměnu, když ho poškodíte.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní svítilny ve stylu lvích drápů jsou dvoudílné. Pokud je rozbijete, vyjdou na nemalých 11 000 korun.
|
Svět motorů/Petr Homolka
U verzí před faceliftem se při dálničních rychlostech vlní nebo nadzdvihuje kapota. Řešení spočívá v umístění větších pryžových těsnění po stranách kapoty, nejlépe pak těch z verzí po faceliftu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Stav rozvodového řemene dokáže technik snadno rozpoznat pomocí speciální měrky. Ta vám spolehlivě řekne, zda se řemen již nezačal nafukovat.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rozvodový řemen může být nejslabším článkem jinak spolehlivého motoru. Cena výměny je tomu ale přizpůsobena a vyjde zhruba na deset tisíc i s prací.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Valná většina motorů 1.2 PureTech měla kované písty od společnosti Mahle. Zvláště pak ty pro středoevropský a východoevropský trh s předpokladem horší kvality paliva.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zdá se vám, že Peugeot 5008 hůř chytá rádiový signál? Máte pravdu, anténa totiž není jako u většiny aut na střeše. Řešení integrované do drátku výhřevu zadního okna nepatří mezi nejúčinnější.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Facelift prodělal model 5008 v září roku 2020. Nutno říct, že z atraktivního vozu udělal ještě mnohem atraktivnější.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Od výbavy GT Line výše se 5008 chlubí hodnotněji působícím nárazníkem s jemným chromovaným lemováním v okolí mlhovek
|
Svět motorů/Petr Homolka
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu